آغاز مسابقات آفرود قهرمانی کشور در ماکو

  • ورزشی
  • جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
    کد خبر :363901

راند دوم رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور در ماکو آغاز شد.

در راند دوم مسابقات آفرود قهرمانی کشور 90 آفرودکار از سراسر کشور امروز و در منطقه آزاد ماکو پشت خط استارت قرار گرفتند.

علیرضا یگانگی، رئیس کمیته آفرود فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مورد این رقابت‌ها گفت: این برای اولین بار است که مسابقات کشوری در ماکو برگزار می‌شود. رقابت امروز در 4 کلاس به طول یک و نیم کیلومتر برگزار می‌شود و هر ماشین 5 دقیقه زمان دارد. پیست بسیار ایمن و مطابق استانداردها و به صورت سرعتی و قدرتی طراحی شده است.

رئیس کمیته آفرود فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در مورد ترکیب شرکت کنندگان خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها 90 آفرودکار از استان‌های مختلف حضور دارند که تهران با 13 آفرودکار بیشترین شرکت‌کننده را دارد. مازندران با 8 شرکت‌کننده و استان‌های فارس و قزوین نیز با 4 و 8 آفرودکار در مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. امسال برای اولین بار 6 شرکت‌کننده نیز از شهر میزبان یعنی ماکو پشت خط قرار گرفته‌اند و سایر استان‌ها نیز در این مسابقه نماینده دارند. همچنین 6 شرکت‌کننده خانم هم از 3 استان تهران، البرز و کردستان حضور دارند.

یگانگی با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم ماکو از این رقابت‌ها گفت: حضور پرشور مردم ماکو در این مسابقات بسیار قابل توجه بود به نحوی که ساعاتی قبل از شروع مسابقه در اطراف پیست حضور یافتند و همچنان بر تعدادشان افزوده می‌شود که این موضوع اهمیت بسیاری دارد. علاقه‌مندی مردم به رقابت‌های آفرود نشان‌دهنده جایگاه این ورزش مهیج بین آنها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید