فرمانده نیروهای مسلح فرانسه، سوریه را تهدید به حمله نظامی کرد

    کد خبر :363299

فرمانده نیروهای مسلح فرانسه با تکرار سناریوی نخ نمای حمله شیمیایی هشدار داد که اگر در حمله به ادلب از این تسلیحات استفاده شود، پاریس مواضع ارتش سوریه را هدف قرار می دهد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، «فرانسوا لکوانتر» (Francois Lecointre) فرمانده نیروهای مسلح فرانسه امروز پنجشنبه و در آستانه آغاز عملیات آزادسازی شهر ادلب سوریه از لوث وجود تروریست های اجاره ای مورد حمایت غرب در این کشور به ابراز نگرانی درباره آن ها پرداخت.

فرمانده نیروهای مسلح فرانسه در این خصوص تهدید کرد که نیروهای این کشور آماده اند تا در صورت استفاده از سلاح های شیمیائی در ادلب مواضع دولت سوریه را هدف قرار دهند.

این در حالی است که در آستانه آغاز احتمالی عملیات آزادسازی ادلب در سوریه از اشغال تروریست های مورد حمایت غرب، دیدارهای مقامات آمریکایی در منطقه افزایش داشته است. در همین راستا، نیروی هوایی روسیه نیز اخیراً برخی مواضع تروریست ها در اطراف ادلب را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر، هرگاه ارتش سوریه عرصه را بر تروریست های متجاوز در اراضی این کشور تنگ می کند، کشورهای غربی به بهانه هایی از قبیل حمله شیمیایی، تلفات انسانی و غیره تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از مقابله دمشق با تروریست های اجاره ای آنها به کار می گیرند.

گفتنی است در ۷ آوریل سال ۲۰۱۷، آمریکا با نسبت دادن حملات شیمیایی به دمشق، پایگاه هوائی الشعیرات سوریه را با ۵۹ موشک «تام هاوک» هدف قرار داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید