/هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری/

محسن هاشمی: اصلاح‌طلبان باید خود را در وضعیت بهتری قرار دهند

    کد خبر :363163

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت جاری کشور در هشداری به اصلاح‌طلبان گفت: نابسامانی‌های اقتصادی، نابسامانی‌های اجتماعی به دنبال دارد و اصلاح‌طلبان باید خود را برای موفقیت در انتخابات آینده در وضعیت بهتری قرار دهند.

محسن هاشمی رفسنجانی در هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: با توجه به سابقه اصلاح‌طلبی حزب مردم‌سالاری و مباحث اخیری که بین اصلاح‌طلبان برای آسیب‌شناسی اوضاع جاری کشور وجود دارد لازم است این آسیب‌شناسی درست انجام شود.

وی نتیجه نابسامانی‌های اقتصادی را موجب شکل‌گیری نابسامانی‌های اجتماعی دانست و افزود: در ماه‌های گذشته شاهد شکل‌گیری نابسامانی‌های اقتصادی در کشور هستیم که منجر به نابسامانی‌های اجتماعی می‌شود و اصلاح‌طلبان باید خود را در وضعیت بهتری قرار دهند.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهر تهران خواستار اعتدال و میانه‌روی در کشور شد و به تعریف اعتدال پرداخت و افزود: به عقیده بنده اعتدال حرکت بین اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نیست بلکه تکیه بر نقاط مشترک این دو جریان همزمان با همگرایی اجتماعی است. آنچه که می‌تواند کمک‌کننده باشد، عملگرایی در نظام حکومت از صدر تا ذیل است و اگر به این واقعیت توجه نشود، گرفتار مشکلات متعددی خواهیم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید