مس سونگون – گیتی‌پسند؛ حساس‎ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتسال در تبریز

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
    کد خبر :363138

تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال را در تبریز برگزار می‌کنند.
هفته نهم رقابت‎های لیگ برتر فوتسال باشگاه‎های کشور امروز (پنجشنبه) با دیدار دو تیم مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان آغاز می‌شود.

این دیدار که از ساعت ۱۸ در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد، حساس‌ترین دیدار این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال به حساب می‌آید.

گیتی پسندِ صدرنشین در تبریز

گیتی پسند که به عنوان صدرنشین مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال‎های گذشته همواره به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات به حساب آمده، حالا برای دیدار مقابل قهرمان آسیا به تبریز سفر کرده است.

نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال امسال عملکرد خیلی خوبی داشته و در صدر جدول رده‎بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. این تیم در حال حاضر نیز ۲۲ امتیازی است و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم دوم، اختلافی ۷ امتیازی را با این تیم ایجاد کرده که حاشیه امنیت خوبی برایش به حساب می‎آید.

گیتی پسند امیدوار است که امسال بتوانند ناکامی‌های گذشته خود را جبران کند و به قهرمانی رقابت‎های لیگ برتر فوتسال باشگاه‏های کشور برسد.

تغییرات گسترده در مس سونگون

در سوی مقابل، تیم قهرمان آسیا قرار دارد؛ قهرمانی که البته دچار تغییر و تحولات زیادی شده و از کادر مدیریتی و فنی سابقش هیچ‌کدام را دیگر در اختیار ندارد.

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان پس از قهرمانی تیم در آسیا از سمت خود کناره‎گیری کردند و خیلی زود هم با استعفای آن‌ها موافقت شد. بعد از آن نیز اسماعیل تقی‌پور هدایت تیم فوتبال مس سونگون را برعهده گرفت.

مس سونگون به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانی

به هر شکلی که هست، مس سونگون امسال عملکرد متوسطی از خود در لیگ برتر فوتسال به جا گذاشته است. شاگردان اسماعیل تقی‎پور در حال حاضر با ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبا، در رده پنجم جدول رده‎‏بندی قرار دارند.

مس سونگون که فصل گذشته نیز در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به قهرمانی رسیده بود، امسال تلاش می‎کند تا از عنوان خود در این مسابقات دفاع کند.

نخستین نمایش خانگی با سرمربی جدید

دیدار مقابل گیتی پسند، نخستین نمایش خانگی مس سونگون با کادر فنی جدیدش به حساب می‎آید. بدون شک تماشاگران نیز منتظر تماشای عملکرد تقی‌پور در تیم مس سونگون خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مس سونگون با هدایت سرمربی جدیدش می‎تواند دومین سه امتیاز خود را هم با او به دست بیاورد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید