آیت‌الله جنتی: درباره امام قصور و تقصیر زیادی داریم

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
    کد خبر :362879

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اکنون هم تنها راه نجات اسلام و مسلمین، حرکت راه امام است.

به گزارش تسنیم، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل اظهار داشت: راجع به حضرت امام هرچه بیشتر مطالعه و فکر میک‌نم احساس می‌کنم ما امام را نشناختیم و به رهنمودهای امام توجه نمی‌کنیم و درباره ایشان قصور و تقصیر زیادی داریم.

وی افزود: ما دوست داشتیم درباره حالات ایشان بیشتر بدانیم اما متاسفانه حاج احمد آقا که جعبه سیاه امام بودند و اطلاعاتی که داشتند دیگران نیستند و از دست ما رفتند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه ما باید امام را بشناسیم و امام را معرفی کنیم، گفت: من سال گذشته هم گفتم باید در دنیا کرسی امام شناسی راه بیاندازیم و اگر این کار بشود بسیار مهم است. متاسفانه در دانشگاه های خودمان این کار را نکردیم و این خلا موجود است.

رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: متاسفانه در حوزه هم که این همه عالم و فاضل و مجتهد وجود دارد، وجود امام برای بسیاری ناشناخته است به ویژه نسلی که بعد از انقلاب به دنیا آمدند؛ ما بعد از ائمه علیهم السلام شخصی در تاریخ اسلام به این عظمت نمی شناسیم.

وی افزود: اگر بخواهیم امام را بشناسیم باید به کلمات ایشان رجوع کنیم. اکنون هم تنها راه نجات اسلام و مسلمین، حرکت راه امام است و باید پشت سر ایشان حرکت کنیم. ما باید بدانیم امام در همه دنیا عاشقان زیادی دارند.

آیت الله جنتی تاکید کرد: خبرگان باید پیش از همه راه امام را بروند و راه ایشان را پیدا کنند و به جوانان پاکدل دانشگاهی و غیر دانشگاهی معرفی کنند. توصیه می‌کنم هرچه می توانیم راه امام را پیش بگیریم و ببینیم تا چه حد از نظر سیاسی و معنوی در خط امام هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید