پلمب ۲۳ انبار کالای احتکار شده در جیرفت

    کد خبر :362836

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی های امنیتی و انتظامی در شهرستان جیرفت تشکیل و 23 انبار متخلف نگهداری انواع کالاها کشف و پلمب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، احتکار و سودجویی برخی از اصناف به همراهی دادستانی جیرفت، گشت های مشترک متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراهی قضات دادستانی، سربازان گمنام امام زمان (عج)، نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی های امنیتی و انتظامی در شهرستان جیرفت تشکیل و 23 انبار متخلف نگهداری انواع کالاها کشف و پلمب شد.

مروجی فرد اظهار کرد: بیشتر تخلفات بررسی شده مربوط به قاچاق کالا، گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و اعلام نکردن موجودی کالا بوده است. کالای احتکار شده شامل 6 گروه کالایی لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم سردکننده، لوله و اتصالات، تعویض روغنی و مصنوعات چوبی بوده است.

وی همچنین گفت: ارزش کالاهای داخل این انبارها بالغ بر 160 میلیارد ریال برآورد شده است.پرونده های مربوط به این تخلفات تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مسلم مروجی فرد تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هر شخص حقیقی و حقوقی که اقدام به فعالیت اقتصادی می‌کند و کالا در انبار دارد، موظف است انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کند که در غیر این صورت اقداماتی که انجام می‌شود به عنوان احتکار و اختفای کالا، محسوب و براساس قوانین مبارزه با قاچاق کالا برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: مردم جنوب کرمان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله احتکار و گرانفروشی کالا با شماره 124 تماس گرفته و بازرسان این سازمان را در جهت آرامش بازار و جلوگیری از تخلف اصناف یاری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید