استقبال تشکیلات خودگردان از اقدام پاراگوئه درباره سفارت خود در اراضی اشغالی

    کد خبر :362755

تصمیم پاراگوئه برای انصراف از انتقال سفارت خود در رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس با خشم صهیونیست‌ها و استقبال تشکیلات خودگردان مواجه شده است.

به گزارش دانشجو، به دنبال اعلام انصراف پاراگوئه از تصمیم خود برای انتقال سفارتش در فلسطین اشغالی از تل آویو به بیت‌المقدس، رژیم صهیونیستی سفیر خود در این کشور امریکای لاتین را به فلسطین اشغالی فراخواند.

وزارت خارجه پاراگوئه امروز چهارشنبه اعلام کرد که این کشور از تصمیم قبلی خود برای منتقل کردن سفارتش در فلسطین اشغالی از تل آویو به بیت‌المقدس منصرف شده است.

به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، رژیم صهیونیستی در انتقاد از این اقدام سفیر خود در پاراگوئه را به فلسطین اشغالی برگرداند.

اعلام انصراف پاراگوئه برای انتقال سفارت به بیت‌المقدس با استقبال تشکیلات خودگردان فلسطین روبرو شد و این تشکیلات از تصمیم فوری خود برای افتتاح سفارت فلسطین در پایتخت پاراگوئه خبر داد.

«ریاض المالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره اعلام کرد که فشارهای تشکیلات به رئیس‌جمهور پاراگوئه یکی از دلایل تصمیم این کشور درباره انتقال سفارت بوده است.

این اقدام پاراگوئه بعد از شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا در تاریخ ۱۵ آذرماه و انتقال سفارت این کشور از شهر تل‌آویو به قدس اشغالی در ۲۴ اردیبهشت ماه صورت گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید