آزادکاران پنج وزن نخست ایران حریفان خود را شناختند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۵۸
    کد خبر :362706

مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه، ظهر امروز در شهر یاکوتسک محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.

به گزارش مهر، طبق قرعه کشی مدعیان پنج وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه، رقبای نمایندگان کشورمان به شرح زیر مشخص شدند:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۳۴ نفر حضور دارند پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با ایگور پتروف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده پیتر کوپیلوف از روسیه و ولادمیر ایگوروف از مقدونیه می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست به مصاف رومان میخایلوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران افغانستان و استونی مبارزه می کند. در این وزن ۲۸ نفر حضور دارند. ویکتور راسادین و ایگور پونوماریف از روسیه و دولت نیازبیکوف از قزاقستان از نفرات مطرح این وزن هستند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ۱۹ نفر حضور دارند که تیم ایران در این وزن نماینده ای ندارد. فرانک چامیزو از ایتالیا، گانزوریک از مغولستان، اسرائیل کاسیموف از روسیه و گاجی موراد عمراف از آذربایجان نفرات مطرح این وزن هستند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم احمد بذری در دور اول به مصاف ایوان بوریسوف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده اویتومن اورگودول از مغولستان و عبدالرسول وهاب اف از ازبکستان دیدار می کند. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند. سوسلان کتسویف و آرسن علی موسالالیف از روسیه از نفرات مطرح این وزن هستند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند مسعود خواجه صالحانی در دور نخست با آیون بولتونوف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف نورماگمد گادجیف از آذربایجان می رود.

مسابقات این اوزان روزهای پنجشنبه و جمعه و رقابتهای پنج وزن دوم نیز روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

مجید داستان و محمد رمضان پور در وزن ۶۱ کیلوگرم، فرزاد عموزاد خلیلی در وزن ۷۰ کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم این مسابقات هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید