تحویل انبوه موشک جدید کروز ضد کشتی نصیر به نیروی دریایی سپاه

  • سیاسی
  • شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲

با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انبوه موشک جدید کروز ضد کشتی نصیر طی مراسمی در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به نیروی دریایی سپاه تحویل شد.

سردار دهقان در این مراسم با اشاره به راهبرد وزارت دفاع در تقویت روز افزون توان موشکی نیروهای مسلح گفت : موشک کروز سطح به سطح نصیر با قابلیت شلیک از ساحل و دریا علیه اهداف دریایی از جمله کشتی های جنگی و اسکله ها بکار گرفته می شود.
وزیر دفاع آماده سازی و واکنش سریع، ارتفاع پروازی پایین، دقت بالای ناوبری و اصابت به هدف، قدرت تخریب زیاد، قابلیت ضد جمینگ بالا به واسطه رادار پیشرفته و شلیک از روی شناورهای تندرو را از ویژگی های موشک جدید نصیر برشمرد.

 
دهقان تصریح کرد: این دستاورد ارزشمند که ناشی از رویکرد تحقیق، نوآوری، توسعه و تولید بر مبنای نیاز نیروهای مسلح می باشد با بهره گیری از راه های میان بر که همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا بوده، انجام گرفته و با تجهیز نیروهای دریایی ایران به این موشک، گام موثری در راستای افزایش توانمندی دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور برداشته شده است.
دهقان با قدردانی از دست اندرکاران طراحی، ساخت و تولید انبوه موشک کروز دریایی نصیر بویژه دانشمندان، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع گفت: این موشک و دیگر موشک های نیروهای مسلح صرفا برای دفاع از ایران اسلامی و فقط بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد و برای پاسداری از صلح، ثبات و امنیت منطقه بکار گرفته خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید