رازی که انتقال «نیمار» به رئال را پیچیده‎تر می‎کند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۴
    کد خبر :361510

دیلی اکسپرس مدعی شده نیمار آرزوی بازی کردن در لندن را دارد و این یعنی فلورنتینو پرس برای جذب ستاره برزیلی رقیبی قدرتمند به نام آبراموویچ دارد.

به گزارش مهر، نیمار بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید است. پرس ۳۰۰ میلیون یورو آماده کرده تا او را به خدمت بگیرد، اما این احتمال را هم می‎دهد که برای پنجمین سال پیاپی در جذب او ناکام بماند.

ستاره برزیلی تصمیم گرفته این فصل را هم در فرانسه و تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن بماند و از طرفی باشگاه فرانسوی هم حاضر به فروش او نیست. با این حال مادرید همه تلاشش را برای متقاعد کردن سران ثروتمند پاریس برای این انتقال می‏کند.

پرس چندی پیش اعلام کرده برنامه‏‎ای برای خرید نیمار ندارد، اما این واقعیت موضوع نیست، بلکه چون می‎داند مجبور است حداقل یک سال دیگر ناکامی در جذب نیمار را تجربه کند این طور گفته است.

به ادعای دیلی اکسپرس موضوع پیچیده‎تر از این است و خود نیمار دوست دارد در لندن باشد. در نتیجه اگر قرار باشد او از پاریس برود هم شانس رئال بسیار کم و شانس حضور او در تیمی لندنی بسیار زیاد است. البته که هر تیمی بخواهد او را به خدمت بگیرد باید حداقل ۲۲۲ میلیون یورو برایش بپردازد و این برای بسیاری از تیم‌‎ها کاری سخت است.

تیم‎های برتر لندن چلسی، آرسنال و تاتنهام هستند که از این میان تنها چلسی با مالک ثروتمند روسش است که توان پرداخت چنین رقمی را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید