آخرین وضعیت جمنا / مهدی چمران : هنوز به انتخابات ورود نکرده ایم

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۱۶
    کد خبر :361247

اصولگرایان از سال 92 تاکنون طعم پیروزی را در هیچ انتخاباتی نچشیدند و امروز که وضعیت دولت و اصلاح طلبان رو به راه نیست، عطش شدیدی برای حضور پرقدرت در انتخابات مجلس دارند.

به گزارش نامه نیوز: جلسات انتخاباتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، گرچه شرکت کنندگان تصمیم برای رسانه ای شدن آن نداشتند اما اظهارات حمیدرضا ترقی توجهات اصحاب رسانه را به این مسئله جلب کرد. برای پیگیری جزئیات بیشتر موضوع با مهدی چمران به گفتگو نشستیم.

مهدی چمران درباره تحرکات جمنا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نامه نیوز گفت: فعلا برنامه ریزی آن سیستمی که به نام آن ورودانتخاباتی است شروع نکردیم.

وی افزود: البته بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 سازماندهی، برنامه ریزی و آگاه سازی ها انجام و دنبال می شود اما درباره انتخابات هنوز کاری را شروع نکردیم.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به این سئوال که «آیا قرار است با نامی غیر از جمنا در انتخابات مجلس حاضر شوید؟» اظهار کرد: باید اجازه دهید بعداً انشاءالله به نتیجه می رسیم.

چمران درباره حضور خود در جلسات سیدابراهیم رئیسی گفت: ما با خیلی از افراد جلسات زیاد شرکت می کنیم ولی دلیلی به گفتنش وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید