پایان نخستین جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد

    کد خبر :361051

آیین پایانی جشنواره ملی چارسوق با اعلام برگزیدگان گروه‌های مختلف هنری و هچنین با حضور مدیران شهری و میراث فرهنگی در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه ما در برج میلاد به پشتوانه اندیشه های مترقی و ارزشمند، دهکده اقوام را ایجاد کردیم، ادامه داد: ما در برج میلاد برای اجرای جشنواره ملی چارسوق یا علی گفتیم و قدم در راهی گذاشتیم برای پیمایش ایران و تکه تکه پازل سرزمین دلیران ایران را در کنار هم چیدیم، شبانه های برج میلاد در کنار قوم های مختلف رنگ و عطری بی نظیر داشت.

درویش پور سپس از زیباییهای شهرها و استان های مختلف کشور نام برد و گفت: ما در تهران در برج میلاد به پشتوانه اندیشههای مترقی و ارزشمند، دهکده اقوام را ایجاد کردیم و در کنار مخاطبان، آلبومی از داراییهای ایران را ایجاد کردیم .ما رونق و توسعه را در داخل مرزهای کشور جستجو می کنیم.

وی تصریح کرد: در این جشنواره، خراسان بزرگ را با پرچم رضوی‌اش و با طلای سرخ آن تکریم کردیم و به تمدن شکل‌گرفته در کرانه کارون و به سربلندی خوزستان ادای احترام کردیم و در بهشت ایران کهگیلویه و بویراحمد نفس کشیدیم و شب ایلام را در کنار مهربانی مردمانش گذراندیم، تالاب‌ها و غارها و چشمه‌های استان مرکزی را باهم مرور کردیم و سرزندگی چهارمحال و بختیاری را توصیف کردیم.

درویش پور در ادامه توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: در جشنواره چارسوق، فرهنگ البرز را به تصویر کشیدیم به اصفهان نصف جهان سلام کردیم به استان فارس و تمدنش سر زدیم و به پهلوانان کرمانشاه عرض ارادت کردیم، در سرزمین افسانه‌ای سیستان و بلوچستان به تماشای زیبایی‌های این سرزمین رفتیم، در اربیل به تماشای زیبایی‌های آن نشستیم و در استان قم به حرم اهل‌بیت سلام کردیم و آشیانه عقاب در کردستان سری زدیم و به تماشای زیبایی‌های سواحل بوشهر و کرانه‌های استان هرمزگان نشستیم و به جنگل‌های سرسبز شمال نیز سری زدیم و به مهمانی اقوام در گلستان رفتیم. در یزد تمدن ایران را مرور کردیم و در خراسان شمالی و جنوبی به مردمانش سلام کردیم.

به گزارش ایسنا،بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد،مدیرعامل برج میلاد تصریح کرد: ما رونق را و فرهیختگی را در مرزهای خودمان جستجو می‌کنیم به همت شما هنرمندان که فرزندان عزیز ایران هستید این موضوع را در درون مرزهای خودمان به جستجو پرداخته‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید