پارس خودرو برلیانس های H200 را تحویل داد

    کد خبر :36104

پارس خودرو برلیانس های H200 را تحویل داد
شرکت خودروسازی پارس خودرو روز گذشته طی مراسمی سری اول برلیانس های H200 تولید شده در این شرکت را به مشتریان خود تحویل داد.

برلیانس سری H200 که با مدل های H220 و H230 شناخته می شود، پیش از این در شرکت سایپا تولید می شد و چند ماه پیش، به طور کامل خط تولید و مونتاژ این خودرو با پارس خودرو آمد. با این فرایند دیگر تمام برلیانس های موجود بازار از خط تولید پارس خودرو به تامین می شوند. طبق گزارش مدیران ارشد این شرکت، مونتاژ و تولید برلیانس H200 در پارس خودرو باعث افزایش کیفیت این خودرو شده است و بزودی شاهد آن خواهیم بود که با اعلام گزارش های رسمی کیفی، این خودرو به عنوان یکی از با کیفیت ترین گزینه های بازار شناخته می شود.
در مراسم دیروز خانواده هایی از سراسر کشور برای تحویل برلیانس های H230 دنده ای و AMT خود به شرکت پارس خودرو آمده بودند و طی مراسمی خودروهای خود را به صورت پلاک شده از خط تولید این خودرو تحویل گرفتند. در حاشیه مراسم روز گذشته، امکان بازدید از خط تولید برلیانس هم فراهم بود.
پارس خودرو برلیانس های H200 را تحویل داد
برلیانس H200 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار مجهز است. در نسخه اتوماتیک این خودرو گیربکس AMT وظیفه انتقال قدرت را دارد و نسخه دنده ای، با گیربکس ۵ سرعته همراه شده است. دو کیسه هوا، فرمان برقی، ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی و… از جمله امکانات این خودرو به حساب می آید. نسخه اتوماتیک برلیانس H200 به سانروف، رینگ آلیاژی و مه شکن جلو مجهز است. در حال حاضر سری H200 به عنوان ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار شناخته می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید