اعمال تغییرات آزمایشی تازه در توییتر

    کد خبر :360880

توییتر در حال اعمال قابلیت های جدیدی به صورت آزمایشی است که برخی از آنها ممکن است عملیاتی شوند و برخی دیگر نیز ممکن است هرگز به کار گرفته نشوند.

به گزارش بازتاب به نقل از تک رادار، توییتر در حال اعمال قابلیت های جدیدی به صورت آزمایشی است که برخی از آنها ممکن است عملیاتی شوند و برخی دیگر نیز ممکن است هرگز به کار گرفته نشوند.

یکی از این تغییرات نمایش آنلاین بودن یا نبودن کاربران است. در صورت علمی شدن این تغییر هر کاربر قادر به مشاهده وضعیت افراد دیگر است تا مشخص شود آیا آنها آنلاین هستند یا خیر.

این خدمات فعلا در دسترس عده محدودی از کاربران قرار گرفته تا آنها در این زمینه نظر بدهند و با دریافت بازخوردهای کاربران در این زمینه تصمیم گیری نهایی به عمل آید.

یکی دیگر از تغییرات عجیبی که ممکن است در توئیتر اعمال شود، پیشنهاد دادن برخی نمایه های کاربری برای متوقف کردن تعقیب آنهاست؛اقدامی که در شبکه های اجتماعی چندان معمول و متداول نیست و معمولا این شبکه ها افرادی را برای تعقیب به کاربران پیشنهاد می دهند.

به نظر می رسد هدف از این کار کاستن از مزاحمت های افرادی است که با ایجاد حساب های کاربری قلابی و ناشناس به آزار و اذیت دیگران یا انتشار اخبار جعلی می پردازند. توئیتر در ماه های اخیر خود میلیون ها حساب کاربری قلابی را پاکسازی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید