رئیس کمیسوین حمل و نقل شورای شهر تهران:

درآمدهای معاونت ترافیک به خزانه شهرداری واریز نشده است

    کد خبر :359917

رئیس کمیسوین حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از حذف موضوع عدم تعامل کمیسیون حمل و نقل شهرداری با کمیسیون حمل و نقل شورا از گزارش عملکرد یک ساله شورا همچنین گفت: معاونت حمل ونقل و ترافیک درآمدهای خود را به خزانه شهرداری واریز نکرده است.

محمد علیخانی امروز در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص درآمدهای حمل ونقل و واریز آن به خزانه گفت: درآمدهای معاونت ترافیک به خزانه شهرداری واریز نشده است در حالی که بر اساس دستورالعمل‌ها هر درآمدی که در شهرداری کسب می‌شود، باید به خزانه واریز شود.

وی افزود: تمام واحده ها، شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری موظف هستند منابع درآمدی خود را در چارچوب قانون به خزانه واریز کنند، اما بر اساس اطلاعات رسیده، در حوزه معاونت حمل و نقل تاکنون یک ریال از درآمدها به خزانه واریز نشده است.

علیخانی با اشاره به گزارش عملکرد یکساله شورا و شهرداری گفت: در گزارش ذکر شده بود که معاونت حمل و نقل تعامل خوبی با کمیسیون حمل و نقل شورا نداشته است، اما این موضوع مورد تحمل قرار نگرفته و از گزارش سانسور شده است. لذا از آقای میرلوحی خواهش می کنم با توجه به زحمانی که کشیده اند گزارش کمیسیون ها را سانسور نکنند در غیر این صورت مجبورم با خبرنگاران نشست گذاشته و موضوعات را مطرح کنم.

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: این نگاه مورد تایید سایر اعضای کمیسیون نیز هست و باید بدانیم همه اعضا در یک جایگاه هستند و کسی نماینده‌تر از فرد دیگر نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید