سفیر ایران در بوسنی:

از گسترش همکاری‌های ایران – بوسنی استقبال می‌کنیم

  • سیاسی
  • جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۲۷
    کد خبر :358650

سفیر کشورمان در بوسنی هرزگوین ضمن بازدید. از روزنامه اسلوبوجنیه، با ویلدانا سلیم بگوویچ مدیر این روزنامه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سلیم بگوویچ ضمن خوشامدگویی به سفیر کشورمان تاکید کرد که ایران و بوسنی و هرزگوین به سبب وجود پیوندها و اشتراکات در زمینه های مختلف همکاری های بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند.

سلیم بگوویچ با ارائه گزارشی از وضعیت این روزنامه افزود: روزنامه اسلوبوجنیه یکی از رسانه های معتبر در میان مردم بوسنی و هرزگوین است و موضوعات را در سطوح داخلی، منطقه ای و جهانی پوشش می دهد و هدف این روزنامه اطلاع رسانی صحیح و دقیق می باشد.

محمود حیدری سفیر کشورمان در سارایوو در این دیدار با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در تکوین افکار عمومی گفت: در دوره ای که حجم بالای اطلاعات و تنوع شبکه های اجتماعی موجب سوء استفاده برخی قدرت‌ها از رسانه‌ها شده است، جامعه نیازمند رسانه‌هایی است که به خوبی به رسالت خود در انتقال اخبار صحیح و ارتقاء بینش به مردم عمل کنند.

سفیر کشورمان با اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و بوسنی افزود: جمهوری اسلامی ایران از گسترش همکاری‌ها در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای با تکیه بر اشتراکات میان دو کشور استقبال می کند و تقویت ارتباطات با رسانه ها از اولویت‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو در حوزه دیپلماسی عمومی است.

به گزارش ایسنا، در این دیدار حیدری ضمن قدردانی از نقش مثبت روزنامه اسلوبوجنیه آمادگی سفارت و نهادهای ایرانی در بوسنی هرزگوین را برای ارتقاء همکاریها با روزنامه اسلوبوجنیه و رسانه‌های مرتبط اعلام‌ کرد.

روزنامه اسلوبوجنیه با 75 سال انتشار مستمر پرسابقه‌ترین روزنامه در کشور بوسنی و هرزگوین بوده و از طیف وسیعی از مخاطبان برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید