رونمایی از نخستین تلویزیون اولد ۸K در جهان

    کد خبر :358446

شرکت ال‌جی از نخستین تلویزیون اولد ۸۸ اینچی با کیفیت ۸K رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت دیجیتال ترندز، در آستانه نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ که در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، شرکت کره‌ای الجی از جدیدترین نسخه تلویزیون‌های اولد پرده برداری کرد که نخستین تلویزیون اولد ۴K در جهان محسوب می‌شود.

برایان وان – مدیر بخش دستگاه‌های الکترونیکی و سرگرمی این شرکت – ادعا کرده است که نخستین تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش اولد (OLED) و فناوری ۴K که توسط الجی معرفی و رونمایی شد، جلوه‌ای از دستاوردهای موفقیت آمیز و بزرگ متخصصان این شرکت بوده است که در طول سالیان متمادی تلاش کرده‌اند نام محصولاتمان در صدر برترین دستگاههای الکترونیکی بدرخشد.

ال‌جی بر این باور است که همانطور که تلویزیون‌های اولد با فناوری کیفیت تصویر ۴K توانستند توانایی تلویزیون‌های جدید را به خوبی به نمایش بگذارند، حالا نمونه‌های اولد با فناوری ۸K نیز اثری قدرتمند همچون نسل‌های پیشین خود خواهند داشت از استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان برخوردار خواهند شد.

این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی ۵ میلیون تلویزیون ۸K را به فروش خواهد رساند با اینکه هنوز معتقد است این فناوری برای تلویزیون هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد و راه زیادی برای موفقیت در پیش دارد.

ال جی هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی در خصوص تاریخ عرضه یا قیمت تلویزیون‌های جدید خود چیزی بیان نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید