حاتمیان: وحدت ملی، از ملاک‌های اصلی انقلابی بودن است

  • سیاسی
  • جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰
    کد خبر :358410

نماینده درگز گفت که وحدت ملی ۱۰۰ درصد یکی از ملاک‌های انقلابی بودن است و حرف‌های تفرقه افکنانه از هیچ قوم، مذهب و جناحی پذیرفته نیست.

عبدالله حاتمیان، در گفت‌وگو با ایسنا درباره ضرورت رفتار و گفتار وحدت طلبانه در شرایط فعلی کشور اظهار کرد: آن چیزی که من در جامعه می بینم، این است که برخی از بازندگان سیاسی، در حال پیش بردن شرایط به شدت تخریبی علیه دولت هستند. خود آقای روحانی هم گفتند که بیایید سه ماه، یک سال یا دوسال سیاسی بازی و سیاسی کاری را کنار بگذاریم.

حاتمیان ادامه داد: من احساس می کنم که این جور افراد یا شرایط کشور را درک نمی کنند و یا این شلوغی های اقتصادی را به نفع خود می دانند. اگر کسی درک کند که کشورش در چه شرایط مخوفی قرار گرفته است، دولت یا تیم مذاکره کننده را تضعیف نمی کند. به عقیده من این افراد دارند کشورشان را با دست خودشان به ورطه سقوط هل می دهند.

وی افزود: این تفرقه افکنان اظهار می کنند که ولایی و انقلابی هستند، در صورتی که رفتارهایشان کاملا بر خلاف فرمایشات رهبری و حتی در مسیر تضعیف رهبری است.

حاتمیان در پاسخ به این سوال که آنهایی که در لباس انقلابی بودن بر طبل تفرقه می‌کوبند چقدر در گفتار و رفتارشان صادق هستند؟ گفت: آنها صددرصد دروغ می گویند. رهبری می گویند حامی و پشتیبان دولت باشید، وحدت داشته باشید و کارهای تفرقه افکنانه نکنید.

نماینده درگز همچنین اتفاقات اخیر در مدرسه فیضیه را خلاف وحدت ملی دانست و گفت: من اینجور رفتارها را خیانت مطلق به مردم و آینده کشور می دانم. آنها در انتخابات آینده به هر کس که می خواهند رأی دهند، چرا دولت منتخب مردم را تضعیف می کنند.

حاتمیان رفتارهای تفرقه افکنانه در داخل کشور را مساوی با اعمال منافقین دانست و در این خصوص اظهار کرد: فرق تفرقه افکنان داخلی با اسرائیل و عربستان و هم چنین آنهایی که به دنبال سوءاستفاده اقتصادی اند، چیست؟ رفتار این افراد چه فرقی با جاسوسی در زمان جنگ دارد؟

حاتمیان ادامه داد: قوه قضائیه باید در این قضیه ورود کند. الآن وضعیت طوری است که اگر کسی که حرف های تفرقه افکنانه می زند، اصلاح طلب باشد، قوه قضائیه همه جوره ورود می کند اما اگر اصولگرا باشد در رسیدگی تعلل می شود. من نمی دانم چرا قوه قضائیه در این موضوع سکوت پیشه کرده است؟ سکوت قوه به عقیده من ظلم به مردم است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تصریح کرد: ما امروز باید با توجه به فرمایشات رهبری در کنار رئیس جمهور و دولت با اقتدار بمانیم. مجلس جای تسویه حساب سیاسی و سرمایه گذاری برای انتخابات آینده نیست. وحدت ۱۰۰ درصد جزء ملاک های انقلابی بودن است. حرف های تفرقه افکنانه از هیچ قوم و مذهب و جناحی پذیرفته نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید