فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۱۳
    کد خبر :358241

همزمان با عید سعید غدیر خم، فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید سید علیرضا خطیبی طباطبایی و سرتیپ دوم جانباز منوچهر محققی دیدار کرد.

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار خانواده معظم شهید طباطبایی، شهدا را ستارگان افول ناپذیر آسمان ایران دانست و گفت: شهیدان والامقام و خانواده های گرانقدر و صبور ایشان الگوهای ماندگار برای همه ما هستند و دیدار با آن ها موجب سعادت و خوشوقتی است.

وی همچنین در دیدار با سرتیپ دوم خلبان جانباز بازنشسته منوچهر محققی از پیشکسوتان دفاع مقدس، با بیان اینکه بالندگی ایران اسلامی و بویژه نیروی هوایی ارتش مرهون شهدا، جانبازان و ایثارگران است افزود: این پرچم مقدس را این عزیزان با ایثار و از خودگذشتگی خود حفظ کردند و ایران اسلامی با تکیه بر دلاورمردی های این عزیزان به اقتدار و بالندگی امروز نائل شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ابراز امیدواری کرد، بتوانیم ادامه دهنده راه پرفروغ جانبازان، ایثارگران و شهیدان عزیز ایران اسلامی باشیم.

به گزارش مهردر این دیدار امیر محققی ضمن قدردانی از زحمات امیر شاه‌صفی در دوره مسئولیت فرماندهی نهاجا، انتصاب امیر سرتیپ نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید