رییس سازمان غذا و دارو: به مشکلات واقفیم

    کد خبر :358215

رییس سازمان غذا و دارو در دیدار مدیرعامل شرکت‌های گروه دارویی تامین، گفت: صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن در نبردهای اقتصادی و تحریم است.

دکتر اصغری با دعوت از شرکت‌های گروه دارویی به صبوری بیشتر و پنجه در انداختن با مشکلات پیش رو، خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و همینطور دوره اول تحریم‌ها گفت و افزود: امیدواریم که با تلاش و همکاری همه دغدغه‌مندان صنعت داروی کشور، بتوان موانع و مشکلات را از سر راه برداشت.

وی افزود: صنعت داروسازی از حساس‌ترین خطوط مواجهه با دشمن در نبردهای اقتصادی و تحریم است. اطمینان داریم داروسازان این خط را حفظ خواهند کرد و هرگز این خط نخواهد شکست.

معاون وزیر بهدشات با بیان اینکه به مشکلات واقفیم و همه را در کنار هم پشت سر خواهیم گذاشت، اظهار داشت: در این شرایط سخت با توجه به ظرفیت‌های گروه دارویی تامین، انتظار نقش‌آفرینی بیشتری از تی‌پی‌کو (شرکت‌های گروه دارویی تامین) داریم که یقیناً با عنایت به مدیران لایق این مجموعه، آن انتظار محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش وبدا، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین TPICO میزبان دکتر غلامرضا اصغری معاون وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو و دکتر محمد عبده‌زاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل این سازمان و مهندس مرتضی لطفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید