شکایت شورای تامین قم علیه شعاردهندگان فیضیه

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶
    کد خبر :358170

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای کمیسیون با وزیر کشور گفت: رحمانی‌فضلی قول داده مساله شکایت از شعاردهندگان مراسم فیضیه را دنبال کند. ایشان گفتند با توجه به شرایطی که در قم ایجاد شده شورای تامین استان قم طرح شکایتی را از این افراد مطرح کرده که دنبال می‌کنیم.

پروانه مافی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی و شوراها ، در خصوص تهدید رئیس‌جمهور در دو مراسم قم و تهران و پیگیری‌های مجلس در این خصوص گفت: همان‌طور که اطلاع دارید، در کمیسیون امور داخلی و شوراها رحمانی‌فضلی، وزیر کشور را دعوت کرد تا به سوالات نمایندگان پاسخ بدهد.

وی افزود: نمایندگان در حوزه‌های مختلف سوالاتی داشتند. سوال من از ایشان در مورد مسائلی بود که در قم رخ داده بود و بحث‌ها و صحبت‌هایی که ساختارشکن بوده و موجب می‌شود انسجام داخلی که رهبری روی آن تاکید دارند، بهم بریزد.

این نماینده مجلس با اشاره به گردهمایی مدرسه فیضیه و شعارهای تهدیدآمیز مطرح شده علیه رییس‌جمهور در این گردهمایی گفت: افرادی که این صحبت‌های ساختار‌شکنانه را مطرح می‌کنند نه نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت دارند، نه درک مشخصی از صحبت‌های رهبری دارند.

ایشان در هر نشستی که با مسئولان و مردم دارند، بر وحدت دولت و مردم و دولت و مجلس، تاکید داشتند تا بالاخره دولت بتواند این مشکلات را از سر بگذراند. ولی متاسفانه افرادی که مسئولیت‌شناس نیستند، این شرایط را درک نمی‌کنند و حرکت ایذایی می‌کنند که منجر می‌شود مشکل جدیدی ایجاد شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: به همین مناسبت از وزیر سوال کردیم، چون مسئولیت او امنیت داخلی است. ایشان گفتند با توجه به شرایطی که در قم ایجاد شده شورای تامین استان قم طرح شکایتی را از این افراد مطرح کرده که دنبال می‌کنیم.

مافی تاکید کرد: طبیعتا این افراد با شعارهای ناهنجاری که دادند مجازات می‌شوند.

به گزارش ایلنا:وی درخصوص برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد دست داشتن برخی مسئولان در حوادث غیرمتعارف گردهمایی فیضیه گفت: وزیر کشور به ما قول داده و گفته پیگیر هستند. ان‌شاالله جواب قطعی را خواهد داد.

این نماینده مجلس با اشاره به تکرار تهدیدها علیه رییس‌جمهور در یک مراسم مذهبی در تهران گفت: شورای تامین تهران هم قاعدتا باید پیگیر باشد و شکایتی تنظیم کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید