سخنگوی داعش: باید به آمریکا، روسیه، ایران و کشورهای دیگر حمله کنیم

    کد خبر :35817

سخنگوی داعش طی یک پیام صوتی از پیروان این گروه تروریستی خواست تا در ماه رمضان به کشورهای ایران، روسیه، آمریکا، استرالیا، عراق، سوریه، فیلیپین و کشورهای اروپایی حمله‌ی تروریستی انجام دهند.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد که روز دوشنبه یک پیام صوتی به نقل از عبی الحسن المهاجر، سخنگوی داعش در کانال این گروه تروریستی در شبکه مجازی تلگرام منتشر شده است.

رویترز اشاره کرده که صحت این پیام صوتی را نمی‌توان به طور قطعی تایید کرد اما صدا مانند صدای منتشر شده در پیام قبلی است.

به گزارش ایسنا، گروه تروریستی داعش ۱۷ خرداد در دو اقدام تروریستی با حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی (ره) ۱۷ تن را به شهادت رساند و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.

این اقدام تروریستی از سوی مقامات عالی سیاسی و نظامی و شخصیت‌های مختلف محکوم شد و هم زمان جهانیان نیز نسبت به این اقدامات اعلام انزجار کردند و با ملت و دولت و خانواده قربانیان اعلام همدردی کردند.

در پی حادثه‌ تروریستی چهارشنبه ۱۷ خرداد در تهران که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم انجامید، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی فرمودند: حادثه‌ تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و در مجلس شورای اسلامی، نشانه‌ی آشکاری است از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم‌الشأن آن است.

ایشان گفتند: این‌گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال، حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است، بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند و نتیجه‌ قطعی این‌ها چیزی جز افزایش نفرت از دولت‌های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست.

رهبر انقلاب گفتند: ملت ایران، متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت ان‌شاءالله.

همچنین حسن روحانی رییس جمهوری نیز در واکنش به این حملات با اشاره به برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: حملات تروریستی تهران، انتقام از دموکراسی است.
وی گفت که زور راه حل نیست، راه حل رأی مردم است. انتخابات و صندوق انتخابات به مبنای فکری خشونت طلبان و تروریست‌ها ضربه کاری زد.
همچنین سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه در واکنش اظهار کرد: بی تردید انتقام خون شهدای حادثه تروریستی تهران را از تروریست‌ها، وابستگان و حامیان آنها خواهیم گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید