مدیران شبکه ۲ به پشت‌صحنه «گمشدگان» رفتند

    کد خبر :35786

مدیران شبکه دو سیما از پشت صحنه سریال «گمشدگان» بازدید کردند.

علی حجازی مهر تهیه کننده سریال «گمشدگان» به حضور مدیران شبکه دو از پشت صحنه این سریال اشاره و به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته ۲۱ خرداد محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو به همراه جواد حاتمی مدیر گروه فیلم و سریال، مهدی مسعودشاهی مشاور فرهنگی مدیر شبکه، سیدهادی موسوی ناظر کیفی شبکه دو به همراه اسلامی مدیر مالی این شبکه از پشت صحنه سریال بازدید کردند.

وی با اشاره به مکان تولید این سریال عنوان کرد: لوکیشن فعلی سریال «گمشدگان»، کارگاه افشین یکی از شخصیت های قصه است که در روستای پلائین در نزدیکی تهران واقع شده است.

به گفته حجازی مهر، در این مراسم بازدید مدیر شبکه دو از پیشرفت کار، زمان آماده شدن آن و مراحل تدوین و… سوال کرده و با عوامل درباره سریال گفتگو کرده است.

رضا کریمی کارگردان سریال نیز رضایت خود را از روند پیشرفت و کیفیت سریال اعلام کرده است.

روز گذشته صحنه هایی از ضبط سریال «گمشدگان» با حضور مدیران شبکه دو ضبط شد که ستاره اسکندری، رامین ناصرنصیر، فریبا نادری، روشنک گرامی و پژمان بازغی دیروز در این صحنه ها بازی داشتند.

مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است و داستان آن با نگاهی آسیب شناسانه و اجتماعی به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید