احتمال بازگشت علی اشکانی به تیم ملی کشتی فرنگی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۲۶
    کد خبر :357823

همکاری سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با این تیم در حالی به پایان رسید که احتمال دارد او دوباره تا رقابتهای جهانی سکان هدایت تیم را در دست بگیرد.

به گزارش مهر، علی اشکانی بعد از بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی با توجه به پایان مدت قراردادش از این مسئولیت کنار رفت تا شورای فنی احد پازاج مدیر فنی تیم ملی را مسئول معرفی گزینه‌های جایگزین او کند. هر چند پازاج در حال بررسی برخی از گزینه های مورد نظر است تا در صورت لزوم به عنوان سرمربی پیشنهادی به شورای فنی معرفی کند، اما گفته می شود علی اشکانی هم جزو همین گزینه هاست!

این بدان معناست که شورای فنی به رغم عدم رضایت کامل از عملکرد اشکانی در بازیهای آسیایی ممکن است دوباره سکان هدایت تیم ملی را به او بسپارد تا تیم ملی فعلا تا رقابتهای جهانی با همین سرمربی کارش را ادامه دهد.

این طبق نظر شورای فنی اگر اشکانی دوباره تا رقابتهای جهانی به عنوان سرمربی انتخاب شود، پازاج باید طبق مسئولیتی که به او سپرده شده همچنان گزینه هایی در آستین داشته باشد تا در صورت لزوم، فرد دیگری تا پایان بازیهای المپیک ۲۰۲۰ سرمربیگری تیم ملی را بر عهده گیرد.

آنچه مسلم است احتمال اینکه علی اشکانی در فرصت باقیمانده تا رقابتهای جهانی دوباره دعوت به کار شود بسیار زیاد است، اما شواهد امر نشان می دهد انتخاب احتمالی او هیچ تضمینی برای حضور بلندمدتش در راس امور تیم ملی کشتی فرنگی نیست.

رقابتهای جهانی کشتی آزاد و فرنگی طی روزهای ۲۸مهر تا ۶ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید