فتاح اعلام کرد

توزیع سبد کالا بین ۴۰ میلیون ایرانی

    کد خبر :357649

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه پول فروش ساختمان سوهانک به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت واریزشده است گفت: از این محل صف متقاضیان دریافت تسهیلات کارگشایی در چند ماه آینده به صفر می‌رسد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در سال‌های گذشته کاهش جامعه هدف بود افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، این نهاد تلاش می‌کند با دادن خدمات متناسب شرایطی را فراهم کند که نیازمندان کمتر از چنین وضعیت اقتصادی متضرر شوند.

فتاح با تأکید بر اینکه جوانان در شرف ازدواج تحت حمایت نباید در صف دریافت جهیزیه بمانند، از افزایش اعتبار کمک‌هزینه جهیزیه مددجویان در شرف ازدواج خبر داد و گفت: با همکاری دولت و ‌فروشگاه اتکا، صد هزار فقره جهیزیه به نوعروسان مددجو اهداء می‌شود. البته این امر با استفاده از کارت‌های اعتباری و خرید کالای ایرانی امکان‌پذیر است.

رئیس کمیته امداد با اظهار اینکه بیشترین منابع این نهاد به پرداخت هزینه‌های رهن و ‌اجاره مسکن خانوارهای تحت حمایت اختصاص‌یافته است افزود: با توجه به اختصاص ۵۰ هزار مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان کمیته امداد تا ماه آینده سهم مددجویان هر استان از این تعداد اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق توافق با دولت مقررشده است در چند نوبت سبد کالا توزیع شود گفت: این سبدها به پنج دهک پایین جامعه – که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شود- تعلق می‌گیرد که شامل مددجویان کمیته امداد هم می‌شود.

فتاح با اشاره به دیدار چند روز پیش خود با مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان فرمودند که گزارش فعالیت‌های کمیته امداد به دستشان می‌رسد و هیچ‌گونه نگرانی از طرف این نهاد ندارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید