ضرورت رویکرد سلامت محور در صنعت کشور

    کد خبر :357638

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: رویکرد سلامت محور به صنعت و ارتقای کیفیت محصولات، از ضروریات امروز صنعت کشور و پیش زمینه حضور گسترده در بازارهای بین المللی است.

دکتر غلامرضا اصغری، در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که شامگاه سه شنبه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، افزود: صنعت سلامت محور، منابع انسانی و ظرفیت های تولید، تحقیق و توسعه در کشور در خلال دهه های اخیر رشد چشمگیری داشته است و بدون اغراق، صنعت، بویژه صنایع تولیدی کالاهای سلامت محور توسعه چشمگیری پیدا کرده اند و به آخرین دستاوردهای علمی و فناوری های روز مجهز هستند.

وی با اشاره به وجود مدرن ترین خطوط تولید و برترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت در صنایع کشور، گفت: این پیشرفت ها را این ملت به رغم همه مشکلات فراروی کشور در مناسبات بین المللی و تهدیدها و تحریم ها رقم زده اند و قطعا فرزندان این ملت این مسیر را با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری تداوم خواهند بخشید.

اصغری در ادامه با انتقاد از نادیده گرفتن پیشرفت ها و دستاوردهای دولت در تریبون های مختلف، افزود: متاسفانه فضایی در کشور شکل گرفته که حجم عظیم توفیقات ملت نادیده گرفته می شود، در حالی که پیاپی از آسیب ها، معضلات و مشکلات سخن گفته می شود و چندین برابر بزرگنمایی می شود، در حالی که این همه واقعیت، حتی بخشی از آن هم نیست.

رئیس سازمان غذا و دارو ضمن تقدیر از انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت برای برگزاری و تداوم این جشنواره ملی، اظهار داشت: رویکرد سلامت محور به صنعت و ارتقای سلامت محصولات و خدمات و ارتقای مستمر کیفیت از ضروریات امروز صنعت کشور و پیش زمینه حضور موثری و گسترده در بازارهای بین المللی است .

به گزارش مهر، وی اظهار امیدواری کرد با ادامه این جشنواره و ممیزی مداوم و ایجاد رقابت مثبت با محوریت موضوع سلامت، شاهد نهادینه شدن، تعمیق و توسعه فرهنگ صنعت سلامت محور در کشور باشیم .

دومین جشنواره صنعت سلامت محور به همت انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و سازمان غذا و دارو و حمایت وزارت بهداشت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ورزش و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی و… در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید