اجرای طرح “حیات شبانه شهر” در غرب تهران

    کد خبر :357611

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اعلام کرد: به همت ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طرح حیات شبانه در غرب پایتخت اجرا می‌شود.

مهدی سیف با بیان اینکه احیای شب های تهران در تابستان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای حضور شهروندان موجب شد تا امسال به همت ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طرح حیات شبانه در پایتخت اجرا شود، گفت: این طرح برای نخستین بار از مرداد ماه امسال در موزه دفاع مقدس آغاز شد.

وی گفت: اصل طرح حیات شبانه تهران بر دعوت از کافه ون ها و گروه های هنری استوار است و با هماهنگی مراجع ذیربط برخلاف روند معمول اجازه فعالیت کافه ها، گروه های موسیقی و تجمع مردم تا ساعت 2 بامداد فراهم است.

سیف با اشاره به استقبال خوب شهروندان از طرح حیات شبانه در باغ موزه دفاع مقدس، از برنامه‌های آینده این طرح خبر داد.

وی گفت: حضور گسترده مردم در برنامه های شبانه و رونق کسب و کار به ویژه در آخر هفته ها موجب شد تا این بار مناطق برای اجرا طرح حیات شبانه پیشگام شوند و بنا به پیشنهاد منطقه 22 قرار است طی روزهای آتی این طرح در آن منطقه به اجرا در آید.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ادامه طرح تا پایان شهریور ماه خبر داد و تصریح کرد: این امکان وجود دارد که با همکاری مناطق و نهادهای انتظامی طرح حیات شبانه شهردر تمام طول سال اجرا شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید