بازی سختی در دربی تبریز داریم/ امیدوارم مقابل تراکتور سربلند شویم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵
    کد خبر :357609

تبریز- مربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی تبریز گفت: بازی سختی در دربی تبریز داریم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

یوسف بخشی زاده ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی سختی داریم، امیدوارم مقابل تراکتور سربلند شویم.

وی با بیان اینکه فردا به دنبال انجام بازی شرافتمندانه هستیم، ادامه داد: ان‌شاءالله فردا بعد از بازی تیم‌های آذربایجان سربلند از زمین مسابقه خارج شوند.

بخشی زاده در خصوص واریز پول به بازیکنان تیمش نیز اظهار داشت: امروز مبلغی از قرارداد بازیکنان به حساب‌شان ریخته شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم فوتبالی در حد نام و آوازه آذربایجان ارائه کرده و و رضایت تماشاگران را جلب کنیم، ادامه داد: تماشاگران تبریزی همیشه به فوتبالیست ‌ها لطف داشتند، زمانی که در تراکتورسازی بودم، تبریز ۹۰۰ هزار نفر جمعیت داشت اما ۳۰ هزار نفر به ورزشگاه باغشمال می‌آمد، امیدوارم فردا نیز شاهد حضور خیل عظیمی از تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام باشیم.

مربی ماشین سازی تبریز با بیان اینکه از فیروز فیروز کریمی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من را دستیار خود کرد، گفت: وقتی امکان ادامه همکاری او در باشگاه مسیر نشد، باشگاه به من اعتماد کرد.

وی در خصوص هدف تیمش در دربی تبریز گفت: ما به دنبال ۳ امتیاز از بازی مقابل تراکتورسازی هستیم و حتی یک امتیاز نیز ما را قانع نمی‌کند. البته کار سختی در پیش داریم.

تراکتور امسال قدرتمندترین تراکتور تاریخ است

بخشی زاده همچنین با تاکید بر اینکه تراکتورسازی امسال پرمهره ترین و قدرتمندترین تراکتور تاریخ ایران است، افزود: این تیم روز به روز هماهنگ‌تر می‌شود و بازی تاکتیکی به نمایش می‌گذارد.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: تراکتوری که هفته قبل به مصاف سپاهان رفت تغییرات زیادی داشته است. البته ما هم تیم دست و پای تیم بسته‌ای نیستیم و تلاش می‌کنیم که بتوانیم فردا نتیجه خوبی را کسب نماییم.

بخشی زاده در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت: ما شش بازیکن مصدوم برای بازی فردا داریم و تلاش می کنیم از نفراتی که در اختیارمان هست بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در خصوص شناختش از تیم تراکتورسازی جان توشاک نیز گفت: تراکتورسازی را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی می‌شناسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید