تنش در رختکن منچستریونایتد با خانه‌تکانی مورینیو در ترکیب تیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۶
    کد خبر :357573

یک نشریه انگلیسی ادعا کرده تغییرات تاکتیکی مورینیو برای بازی اخیر تیمش در لیگ برتر به مذاق بازیکنانش خوش نیامده است.

منابع داخلی باشگاه منچستریونایتد می‌گویند که تغییرات تاکتیکی که ژوزه مورینیو در بازی اخیر تیمش در لیگ برتر مقابل تاتنهام اعمال کرد تعدادی از بازیکنان او را ناراحت کرده و باعث بروز تنش در رختکن شیاطین سرخ شده است.

مورینیو برای این بازی خانگی که با وجود تغییرات تاکتیکی‌اش با شکست سنگین 3 بر صفر یونایتد خاتمه یافت، در ترکیب اصلی 6 تغییر نسبت به بازی قبلی شیاطین مقابل برایتون اعمال کرد که به نظر می‌رسید باعث سردرگمی بازیکنانش شده است. او از سه مدافع میانی استفاده کرد که در کمال تعجب آندر هررا، هافبک تیم هم یکی از آنها بود.

طبق گفته منابع نزدیک به باشگاه، بازیکنان از تصمیماتی که مورینیو برای بازی اخیر گرفت راضی نیستند و همین باعث ایجاد تنش در رختکن تیم شده است. چیزی که اوضاع را بدتر جلوه می‌دهد اعتراف مورینیو بعد از بازی بود که گفت خودش هم نمی‌داند بهترین بازیکنانی که می‌تواند برای خط دفاعش انتخاب کند، کدام‌ها هستند.

یکی از بازیکنانی که ناراضی به نظر می‌رسد پل پوگبا، هافبک تیم است که پس از بازی گفت: حتی خودمان هم نمی‌فهمیم چه اتفاقی رخ داده است. عجیب و غریب است.

طبق گفته منابع داخلی باشگاه، رختکن منچستریونایتد برخلاف همیشه که جو مفرح و پرنشاط داشت، بعد از اتفاقات هفته‌های اخیر، کاملاً آرام و ساکن است و بازیکنان از ارائه نظرات خود درباره مشکلات‌شان به سرمربی‌ خودداری می‌کنند.

به هر حال چیزی که به نظر می‌رسد این است که جایگاه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد فعلاً امن است و او از حمایت اِد وودوارد مدیر اجرایی باشگاه و مالکان باشگاه برخوردار است اما مشخص نیست که این حمایت‌ها تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید