لامبورگینی ساخت یک سوپرکار دیگر را تأیید کرد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳
    کد خبر :357372

این شرکت ایتالیایی در صدد تولید یک محصول جدید است.

مدیر ارشد تحقیق و توسعه ی شرکت لامبورگینی در سپتامبرسال 2017 همزمان با نمایشگاه خودروی فرانکفورت اعلام کرد که یک مدل محدود به همراه تکنولوژی های بسیار جدید را عرضه خواهد کرد. او در آن زمان از اعلام جزیات خودداری نمود اما حالا رئیس کمپانی لامبورگینی کمی بیشتر درباره ی محصول پیش روی این شرکت صحبت کرد و اطلاعات بیشتری را در اختیار رسانه ها قرار داد و گفت یک مدل جدید فوق لوکس که بحث آیرودینامیک در آن بسیار جدی گرفته شده است در راه می باشد.

به گزارش پردیس خودرو، رئیس این شرکت ماشین مرموز جدید خود را از نوادگان سنتناریو و وننو معرفی کرد اما اسمی از آن خودرو به میان نیاورد و همچنان بدون نام می باشد اما مشخص است که بر پایه ی پیشرانه ی 12 سیلندر خورجینی اونتادور تولید خواهد شد و گزینه ی 10 سیلندر هوراکان در نظر گرفته نمی شود.

اما این مسئله را باید به یاد داشت که پیشتر لامبورگینی از مدل مخصوص پیست سیستو المنتو فقط 20 نمونه تولید کرده بود که بر پایه ی نسل قبلی هوراکان، گالاردو طراحی و تولید شده بود و به لطف حجم زیادی از فیبر کربن به کار رفته در آن به وزن بسیار پایین 900 کیلوگرم دست پیدا کرده بود.

این خودروی جدید همانند استون مارتین والکری و مکلارن سنا از آیرودینامیک مثال زدنی ای برخوردار است و به لطف فوق محدود بودن تولید آن مطمئنا برچسب قیمت سرسام آوری بر روی آن خواهد خورد. اما خبر بد این است که مشخص نیست که چه زمانی این خودرو به بازار عرضه خواهد گردید و اصلی ترین دلیل آن هم لزوم تمرکز بر محصولات فعلی لامبورگینی (یعنی هوراکان، اونتادور و اوروس) می باشد. در ماه گذشته خودروساز ایتالیایی جشن تولید 11000امین هوراکان و 8000امین اونتادور را گرفتند البته که شاسی بلند لامبورگینی هم فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. البته که اونتادور سوپر ولوس جوتا هم در راه است و این یعنی لامبورگینی پروژه های متعددی را برای آینده برنامه ریزی کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید