جو بیشتر مناطق کشور پایدار است/خیزش گرد و غبار در شرق ایران

    کد خبر :357075

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به جو پایدار در بیشتر مناطق کشور از بارش پراکنده در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و دامنه‌های زاگرس جنوبی خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی در بیشتر مناطق کشور تا پایان هفته آسمانی آفتابی و جوی نسبتاً پایدار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز( ۷ شهریور) در برخی مناطق ارتفاعات البرز شرقی و طی فردا و پس‌فردا (۸ و ۹ شهریور) در برخی از مناطق ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا (۷ و ۸ شهریور) در بعدازظهر در برخی مناطق شمال و شرق هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان و دامنه‌های زاگرس جنوبی رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، طی سه روز آینده وزش باد و خیزش گرد و غبار در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا ( ۸ و ۹ شهریور) صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت طی این دو روز به ترتیب ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد و ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید