تولید دوربینی با دقت ۱۵۰مگاپیکسل

    کد خبر :356924

یک شرکت تجاری دوربین های جدیدی را تولید کرده که نه تنها از دقت فوق العاده ای برخوردارند، بلکه به صورت ماژولار طراحی شده اند و بخش های مختلف آنها در گذر زمان به روز می شوند.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت فاز وان سازنده این دوربین ها به همین منظور پلتفورمی موسوم به XF IQ۴ Infinity ابداع کرده که بر مبنای آن سه دوربین جدید با دقت فوق العاده و اجزای به روز شونده تولید شده است.

یکی از این دوربین ها IQ۴ ۱۵۰MP با دقت ۱۵۱ مگاپیکسل، دیگری IQ۴ ۱۰۰ MP Trichromatic با دقت ۱۰۱ مگاپیکسل و سومی IQ۴ ۱۵۰MP Achromatic با دقت ۱۵۱ مونوکروم مگاپیکسل است که حساسیت آن را برای عکاسی از سوژه ها در شب بالا می برد.

فاز وان می گوید پلتفرم مورد استفاده در این دوربین ها هم در گذر زمان به روز شده و متحول می شود و هم می توان آن را با آخرین تحولات روز سازگار کرد و هم امکانات جذاب تازه ای به آن افزود.

این شرکت از افشای جزئیات فنی این پلتفرم خودداری کرده و تنها به این نکته اشاره کرده که در طراحی آن از حسگرهای ویژه استفاده شده است. تمامی این دوربین ها خود می توانند فایل های RAW را به JPEG مبدل کنند. قیمت این سه دوربین به ترتیب ۵۲ هزار دلار، ۴۸ هزار دلار و ۵۵ هزار دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید