روحانی امروز فرصت طلایی را از دست داد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۴۲
    کد خبر :356877

عبدالله ناصری معتقد است که حسن روحانی امروز فرصتی طلایی را در مجلس از دست داد.

ناصری عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات در گفتگو با انتخاب با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور در مجلس اظهار داشت: روحانی در 5 سال گذشته این اشتباه استراتژیک را همواره مرتکب شده است، مخصوصا امروز. ایشان باید به مردم و عموم جامعه که الان نسبت به بسیاری از مسائل اگاهند، به صراحت اعلام کنند که دولت چه مقدار در اقتصاد کشور نقش دارد.

وی افزود: امروز بهترین فرصت بود که رئیس جمهور به صورت مستند اعلام کند و سهم دولت در فضای اقتصادی کشور را بگوید، اما چنین نشد.

ناصری ادامه داد: روحانی باید صادقانه و شجاهانه از مردم و نمایندگان عذرخواهی می کرد که من به توصیه ی دلسوزان اقتصادی توجه نکردم. همه در این 5 سال خطاب به روحانی می گفتند تیم اقتصادی ناهماهنگ است و بسیاری معقتد بودند که اگر برای برون رفت از رکود اقتصادی، کار جدی نشود و فقط سعی و تلاش متمرکز بر کنترل نرخ تورم شود، عملا یک روز این زخم کهنه، سر باز خواهد کرد.

وی تاکید کرد: روحانی و تیم اقتصادی اش و بالاخص سازمان برنامه بودجه به گواه اقتصاد دانان فعالیت اقتصادی تاثیرگذار و صحیح نداشته اند. فردی به ریاست سازمان برنامه و بودجه گمارده شده که الفبای اقتصاد را نمیداند و حتی نصیحت اقتصاددانان را هم گوش نمی دهد.

این تحلیلگر اصلاح طلب با اشاره به توقع و انتظار مردم از نطق رئیس جمهور در مجلس اظهار داشت: نحوه برخورد روحانی با افکار عمومی و بی توجهی اش به نظرات کارشناسان و نخبگان به حدی رسیده که آینده و نقش مدنی خود را در جامعه بسیار مبهم و پرمسئله کرده است.

وی تاکید کرد: اگر روحانی این روند را ادامه دهد، من واقعا شرایطی بهتر از احمدی نژاد برایش نمی توانم متصور باشم.

مدیرعامل اسبق ایرنا با اشاره به لطمات رویکرد فعلی روحانی به بزرگان اصلاحات و اعتدال که همواره از او حمایت کرده اند، گفت: من معتقدم روحانی سرمایه بسیار عظیمی را ازدست داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید