رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد

رونمایی از واحدهای سیار پلیس پیشگیری و استقرار در حاشیه شهرها و مراکز جرم خیز

    کد خبر :356711

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از رونمایی و فعال سازی واحدهای سیار پلیس پیشگیری و استقرار در حاشیه شهرها و مراکز جرم خیز طی ماه‌های آینده خبر داد.

سردار محمد شرفی درباره روند اجرای طرح “تحول کلانتری و پاسگاه‌ها”، اظهارکرد: مطابق برنامه ریزی شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه‌ها(کوپ)، اجرای این طرح چون گذشته با قوت خود ادامه دارد و کمیته‌های این شورا فعال است.

وی با بیان اینکه مطابق مطالبه و انتظار فرماندهی معظم کل قوا، مناسب سازی کلانتری‌ها، استاندارد و تعالی رفتار کارکنان در مراکز انتظامی از اولویت‌های پلیس پیشگیری است، افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح شاهد نتایج مثبتی در مراکز انتظامی هستیم و برآیند این نتایج افزایش میزان رضایتمندی مردم عزیز از عملکرد پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در ادامه روند اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها به دنبال ایجاد و راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس مجهز به سامانه‌های اطلاعاتی هستیم و باید بگویم که ان شاءالله طی ماه‌های آینده شاهد فعال سازی این واحدها خواهیم بود.

شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم از پلیس هستیم

وی اضافه کرد: واحدهای سیار پلیس با استقرار در حواشی شهرها و مناطق جرم خیز می‌توانند محیط‌های پیرامونی را پایش تصویری کنند.

به گزارش ایسنا، سردار شرفی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نتیجه عملکرد “سفیران صیانت و سلامت” خاطرنشان کرد: این سفیران به صورت دوره‌ای و مستمر از کلانتری و پاسگاه‌ها بازدید و در این سرکشی‌ها موارد مغایر با قانون یا برخلاف اصول سازمانی و انتظامی را رصد می‌کنند تا بدین صورت کارکنان را در مسیر حرکت به سوی مسیر درست یاری کنند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه نتیجه عملکرد “سفیران صیانت و سلامت”روند نزولی تخلفات و جرایم کارکنان است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه گفت: در سه ماهه اول امسال “سفیران صیانت و سلامت ” بیش از 125 کلانتری را مورد بازرسی و سرکشی قرار داده و از نزدیک با 3000 نفر از کارکنان دیدار و گفت وگوی چهره به چهره داشته‌اند که نتیجه این روند افزایش میزان انگیزه و علاقه کارکنان و کاهش روند تخلفات بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید