مونچی: روی پیشانی اشتروت‌مان تفنگ نگذاشته بودیم تا رم را ترک کند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :356645

مدیر ورزشی باشگاه رم ادعای هافبک هلندی این تیم مبنی بر مجبور شدنش به ترک جالوروسی برای پیوستن به مارسی را رد کرد.

مونچی مدیر ورزشی باشگاه رم تأکید کرد که انتقال کوین اشتروت‌مان به مارسی با موافقت خود او بوده و باشگاه به او برای ترک جالوروسی هیچ فشاری نیاورده است.

مونچی پس از تساوی خانگی شب گذشته (دوشنبه) رم مقابل آتالانتا درباره انتقال دیرهنگام اشتروت‌مان به مارسی و ادعای این بازیکن 28 ساله در جمع نزدیکانش مبنی بر تحت فشار قرار گرفتن از سوی جالوروسی برای ترک این تیم، گفت: فصل پیش کوین برای ما 42 بازی انجام داد. او بازیکن بزرگی است اما تصمیمی که گرفته شد با موافقت تمام طرفین بود، باشگاه، سرمربی و خود بازیکن. من نمی‌خواهم وارد مسائل فنی، اقتصادی یا تاکتیکی شوم. اگر بازیکنی در رم حضور دارد به خاطر این است که خودش خواسته که باشد. هیچکسی اینجا روی پیشانی اشتروت‌مان تفنگ نگذاشت تا به او بگوید که باید برود. زمانی که شرایط انتقال او مهیا شد، همه ما تصمیم گرفتیم که این جابجایی صورت بگیرد.

اشتروت‌مان که سال 2013 از پی‌اس‌وی‌ آیندهوون به رم پیوست، به فرانسه رفته تا انتقال 25 میلیون یورویی‌اش به مارسی را کامل کند. رم در حالی اشتروت‌مان که یکی از هافبک‌های کلیدی‌اش بود را پس از بسته شدن بازار نقل و انتقالات در ایتالیا فروخت و به این ترتیب نمی‌تواند جانشینی برای او پیدا کند که قبل از او هم یکی دیگر از مهره‌های تأثیرگذارش در خط میانی یعنی راجا ناینگولان را هم به اینتر فروخت و این موضوع خشم هواداران را در پی داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید