رونمایی فورد از خودروی خاص GT Heritage

  • خودرو
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :356499

پنجاه سال قبل، فورد دو پیروزی متوالی در لمانز داشت که غیر قابل انکار هستند.

این پیروزی برای خودروی John Wyer Automotive Engineering GT40 شماره 9 با رانندگی Pedro Rodriguez و Lucien Bianchi به ثبت رسید. و سال بعد نیز همین خودرو به لمانز بازگشت و مجددا پیروز شد و یکی از معدود خودروهایی شد که چند پیروزی داشته اند.

اکنون فورد برای یادبود این خودروی افسانه ای، فورد GT Heritage ادیشن را معرفی کرده است.

و از همه جالب تر آن که این خودرو یکی از بهترین رنگ بندی ها در موتوراسپرت را دارد، در واقع GT Heritage ادیشن که به تازگی معرفی شده دارای رنگ های مشهور آبی و نارنجی شرکت گلف اویل به همراه یک شماره 9 روی کاپوت و تزئینات کربنی برجسته است.

Joe Hinrichs، مدیر اجرایی جهانی فورد اظهار داشت: “بسیاری، ترکیب رنگ شرکت گلف اویل را مشهورترین رنگ در موتوراسپرت می دانند. GT40 مدل 1968 پس از چهار بار متوالی پیشی گرفتن از رقبای اروپایی در پیست به سرعت به شهرت جهانی دست یافت. اکنون ما برای یادبود پنجاهمین سال پیروزی آن این نسخه لیمیتد ادیشن heritage را معرفی کرده ایم.”

این مدل Heritage ادیشن دارای ستون های A کربنی برجسته و رینگ های الومینیومی یک تکه 20 اینچی با روکش تیره براق و تزئیناتی مشکی است. این رینگ ها، کالیپرهای ترمز نارنجی را پوشش می دهند.

در عین حال، در کابین این خودرو روکش های عاجی آلکانترا برای صندلی ها، پانل تجهیزات، ستون ها، خط سقف و فرمان تعبیه شده است. دوخت متضاد آبی نیز روی این روکش ها به چشم می خورد.

این نسخه Heritage ادیشن سال آینده با همین طرح اما با شماره 6 عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید