درگیری بین بارسا و پی‌اس‎جی ادامه دارد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷
    کد خبر :356343

به نظر بارسلونا و پاری‎سن ژرمن را باید دو باشگاه دانست که هرگز با هم رابطه خوبی نخواهند داشت و انتقال بازیکنی از یکی از این تیم‎ها به دیگری جزو غیرممکن‎ترین کارهاست.

به گزارش مهر، فلورنتینو پرس، رئیس رئال مادرید در کمتر از ۱۵ روز دو بیانیه صادر کرد که علاقه‎ای به جذب نیمار و امباپه ندارد. شاید بتوان این کار او را ادای احترامی به پاری‎سن ژرمن دانست. اما آیا باشگاه فرانسوی هم از این احترام‌ها در دستور کار دارد؟

این باشگاه ثروتمند چندی پیش با جدیت مانع از انتقال مارکو وراتی به بارسلونا شد. حتی با به کار انداختن بند رقم فسخ قرارداد نیمار را از تیم کاتالانی خرید. اما این کافی نبود و باشگاه فرانسوی با مالک قطری‌‏اش باز هم به دنبال تقویت خود با ضربه زدن به بارسلونا است.

ابتدا تصمیم به جذب ایوان راکیتیچ گرفت و این بازیکن را وسوسه کرد؛ حتی برای مدتی هم مطبوعات از این علاقه نوشتند. بعد از آن هم علاقه بارسا برای جذب آدرین ربیو را نادیده گرفتند و حتی مدعی شدند تیم کاتالانی با مدیر برنامه‏‌های این بازیکن که ۶ ماه دیگر با پی اس جی قرارداد دارد مذاکره کرده و این کاری غیرقانونی است.

بارسلونا با برخی باشگاه‎ها مانند آرسنال رابطه خوبی دارد، اما با اتفاقاتی که در سال‎های اخیر بین این باشگاه و باشگاه فرانسوی رخ داده بعید است رابطه‎شان رو به بهبودی برود و به نظر باید هر دو را رقیبی همیشگی بدانیم که رابطه‏‌شان هم هرگز خوب نخواهد شد؛ مثل دو تیم همشهری.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید