سوال از رییس جمهور

کرم پور: چطور با داعش مبارزه می‌کنیم اما نمی‌توانیم با قاچاق مبارزه کنیم؟

    کد خبر :356269

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت، چطور می‌توانیم با داعش مبارزه کنیم اما نمی‌توانیم با قاچاق مبارزه کنیم؟

کوروش کرم‌پور حقیقی که به عنوان یکی از متقاضیان سوال از رئیس جمهور در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) سخن می‌گفت: اظهار کرد:‌ دولت و مجلس در خدمت به مردم باید به درستی انجام وظیفه کنند. من نماینده‌ای هستم که به شهادت مردم و شخص شما همواره حامی دولت بوده وهستم و معتقدم حضور رئیس جمهور محترم در مجلس برگ زرینی از پاسخگویی مسئولین نظام به مردم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: رهبری گفتند اگر کالایی قاچاق وارد کشور شده باید در انبار عمومی به آتش کشیده شود. ایشان گفت که مراد من فلان کوله بر ضعیف نیست بلکه قاچاق سازمان یافته‌ی بزرگ است. آیا با این وجود حرفی باقی می‌ماند که من نماینده در ارتباط با قاچاق مطرح کنم؟

به گزارش ایسنا، کرم‌پور ادامه داد:‌ آیا دستور قاطع رهبری درباره‌ی برخورد با قاچاقچیان حتی در یک مورد اجرا شد؟ چرا دولت توانایی برای مبارزه با قاچاق را نداشته و موانع دولت برای مبارزه با قاچاق چیست؟

وی در پایان گفت: چطور ما می‌توانیم با داعش مبارزه کنیم اما نمی‌توانیم با قاچاق مبارزه کنیم در حالی که مبارزه با قاچاق خدمت در جهت ایجاد اشتغال جوانان است؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید