رییس جمهور خودسانسوری نکند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۰۳
    کد خبر :356184

عبدالرضا هاشم زایی گفت: رئیس جمهور اگر موانع پیشبرد اهداف را بیان کنند هم مردم و هم نمایندگان قانع میشوند اما اگر خودسانسوری کند و صرفاً خطبه بخواند قطعاً مجلس قانع نمی‌شود .

به گزارش افکارنیوز، عبدالرضا هاشم زایی گفت: رئیس جمهور اگر موانع پیشبرد اهداف را بیان کنند هم مردم و هم نمایندگان قانع میشوند اما اگر خودسانسوری کند و صرفاً خطبه بخواند قطعاً مجلس قانع نمی‌شود .

هاشم زایی به موسسات مالی اعتباری مثل ثامن الحجج که با عناوین اسلامی و مذهبی پول بیت المال را هزینه می کنند اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور باید پشت پرده این قضایا را بیان کنند زیرا کسانی که در این موسسات سرمایه گذاری کرده بودند از قشر پایین جامعه بودند، یک فرد چگونه می تواند بدون اینکه نظارتی بر آن وجود داشته باشد، هزاران میلیارد تومان پول مردم را بگیرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این درست نیست که فردی با انتخاب عنوان و اسم مذهبی اقدام به خوردن پول مردم کند و باید پشت پرده این اتفاقات آشکار شود.

زرآبادی :روز سوال از رییس جمهور باید از حاشیه و تسویه حساب های شخصی دوری شود

سیده حمیده زرآبادیدر خصوص طرح سوال از رئیس جمهور گفت: امیدوارم مسئولین که یکی از وظایف شان ایجاد آرامش و امید در جامعه است این کار را انجام دهند و صحبت‌هایشان ایجاد تنش به جامعه ندهند.

وی گفت: امیدوارم روز سه شنبه که رئیس جمهور محترم به صحن خواهند آمد یک جلسه منطقی باشد و مسائل به صورت منطقی بیان شده و از حاشیه و تسویه حساب های شخصی دوری شود.

زرآبادی با بیان اینکه این جلسه بستگی به افرادی که صحبت می کنند دارد افزود: نمایندگان باید جملاتی که بیان می کنند و کلماتی که صرف می کنند دقت کنند تا باعث نشود تنش و درگیری ایجاد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید