می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم/ انتظار یک بازی دشوار را داریم

  • آرشیو
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۲۱
    کد خبر :355770

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناخت خوبی از الدحیل داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برابر این تیم کسب کنیم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الدحیل در مورد این بازی گفت: در مرحله ای از بازی های آسیایی هستیم که هیچ کدام ضعیف نیستند. الدحیل را خیلی خوب می شناسم. چون قبلا با آنها بازی کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: الدحیل بازیکنان جدید و بسیار خوبی دارد. می خواهیم بهترین نتیجه را مقابل الدحیلی که نقطه ضعفی ندارد بگیریم. آنها تیم بسیار قوی هستند و انتظار یک بازی دشوار را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انگیزه بازیکنان خود برای بازی با الدحیل اظهار داشت: دیدار قبلی که این تیم را بردیم مربوط به گذشته است. اما بازی فردا دیدار جدیدی است. من از کیفیت بالای الدحیل گفتم. من با غرور و افتخار می گویم که می خواهیم نتیجه خودمان را بگیریم. بازی این تیم مقابل الریان را دیدم. آنها روی یک ضربه پنالتی به الریان باختند. ما تمام نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و می خواهیم نمایش خوبی مقابل آنها داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید