انتشار پیش ‌نمایش کراس‌اوور کانسپت جدید رنو آرکانا

  • خودرو
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷
    کد خبر :355639

شاسی‌بلند کوپه‌ای را که رنو در ماه گذشته تست می‌کرد به یاد دارید؟ خب این خودرو آرکانا نام داشته و در تأسیسات رنو در مسکوی روسیه و برای بازارهای جهانی تولید خواهد شد.

البته پیش از ورود این خودرو به خط تولید در سال آینده، رنو آرکانا در نمایشگاه خودروی مسکو 2018 پیش‌نمایش خواهد شد و هم‌اکنون تیزری رسمی از آن منتشر شده است.

جزئیات این خودرو خیلی در دست نیست و تنها چیزی که مشاهده می‌کنیم یک تیزر منتشر شده توسط رنو است. در این تیزر شاهد درب پشتی با چراغ‌های نازکی هستیم که توسط یک نوار نورانی به یکدیگر متصل شده‌اند و نام آرکانا نیز زیر لوگوی الماسی شکل رنو نصب شده است.

نمای جلو این خودرو اوایل تابستان سال جاری مشاهده شده و در آن دیلایت های LED به حالت C انگلیسی دیده شده است. این طراحی مشابه دیگر محصولات مدرن رنو همچون چهارمین نسل مگان می‌باشد.

نام شاسی‌بلند کوپه‌ی رنو از نام لاتین آرکانوم به معنی “راز” گرفته شده است. رنو می‌گوید این نام قرن‌هاست که برای گرامی داشت پدیده‌ای خاص به کار رفته است. فرانسوی‌ها می‌گویند کانسپت آرکانا نیز آمیخته با راز، جذابیت و پیشرو بودن می‌باشد.

همین‌جاست که اطلاعات رسمی به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌ها شروع می‌شود زیرا رنو آرکانا طبق گفته برخی منابع خبری از همان پلتفرم کپچر که در مسکو ساخته می‌شود سود خواهد برد.

کپچر ساخت مسکو منحصراً در این کشور عرضه شده و اندکی بزرگ‌تر از نسخه اروپایی است. کپچر روسیه همچنین استایل به‌روزتر و سیستم چهار چرخ محرک، دیفرانسیل مرکزی قفل شونده، سیستم تعلیق هوی دیوتی و ارتفاع بیشتری از سطح زمین دارد.

محصول جدید رنو رقیب مستقیمی در بازار نخواهد داشت اما به لطف خط سقف خمیده‌ی خود می‌تواند جایگزین بسیار ارزان‌تر ب‌ام‌و X4 و مرسدس بنز GLC کوپه لقب گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید