افزایش شمار مصدومان زلزله کرمانشاه/توزیع ۷۰۰۰بطری آب معدنی در منطقه حادثه دیده

    کد خبر :355568

رییس سازمان امداد و نجات ضمن اعلام آخرین آمار مصدمان زلزله روز گذشته کرمانشاه ،وضعیت امداد رسانی در منطقه حادثه دیده را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو باایسنا، آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله کرمانشاه تا ساعت ۸و نیم صبح امروز دوشنبه را تشریح کرد و گفت:براثر زلزله ۵.۹ ریشتری روز گذشته کرمانشاه تا کنون آمار مصدومان ۲۶۷ نفر است که از این تعداد ۱۰۲نفر در ثلاث،۱۹نفر در جوانرود،۴۰ نفر روانسر،۱۹نفر در پاوه ،۴نفر در کوزران،۴۱ نفر در کرمانشاه ،۸نفر در اسلام‌آباد، ۴نفر در دالاهو، ۱۰نفر در گیلانغرب و ۲۰نفر در سرپل ذهاب مصدوم شدند.

وی ادامه داد:تعداد فوتی های این زلزله ۲نفر است که یکی از آنها آقای ۷۰ساله ساکن ثلالث و دیگری خانم باردار به همراه جنین ۸ماهه و ساکن اسلام آباد غرب بودند که هر دو بر اثر حمله قلبی فوت شدند.

رییس سازمان امداد و نجات اضافه کرد:۴۲روستا ارزیابی شده که ۲۲ روستا در ثلاث،۸روستا در جوانرود و ۱۲روستا در سرپل ذهاب است.همچنین ۲۱ تیم ارزیاب نیز به محل فرستاده شده است و ۶۳ نفر نیروی عملیاتی نیز در منطقه مشغول کار هستند.همچنین ۱۸دستگاه آمبولانس و ۳دستگاه خودروی نجات و ۳فروند بالگرد نیزبه محل اعزام شده است.

سلیمی در پایان گفت:۷۰۰۰ بطری آب معدنی در منطقه حادثه دیده توزیع شده است و دو دستگاه تانکر آبرسانی برای تامین آب آشامیدنی منطقه به کار گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید