خطیر: تبرئه شدن ۲ بازیکن استقلال ارتباطی به تاج نداشت/ استقلالی‌ها قدیمی مطالبات خود را با عشق بخشیدند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
    کد خبر :355504

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که بخشیده شدن دو بازیکن این تیم توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، ارتباطی به رئیس این فدراسیون نداشته است.

علی خطیر در مورد مصاف تیم فوتبال استقلال مقابل السد قطر که از ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز استقلال دیگر استقلال تهران نیست، بلکه استقلال ایران است. امیدوارم همه طرفداران خوب فوتبال ایران امروز به ورزشگاه بیایند و استقلال ایران را تشویق کنند تا بتوانیم با یک بازی خوب، السد را شکست دهیم. امیدوارم این اتفاق در قطر هم تکرار شود و با حمایت این تماشاگران عزیز، از این مرحله عبور کنیم.

وی با درخواست از هواداران برای استفاده نکردن از ترقه و لیزر گفت: استقلال تاکنون 80 هزار دلار بابت این موارد جریمه شده است که می‌شود حدود 800 میلیون تومان. از تماشاگران عزیز و فهیم ایرانی می‌خواهم که از این مسائل پرهیز کنند. جریمه مالی یک طرف قضیه است. استقلال تاکنون یک بار تذکر گرفته و اگر این اتفاقات تکرار شود، ممکن است از بازی خانگی محروم شویم. از هواداران استقلالی، پرسپولیسی و همه ایرانی‌ها می‌خواهم که این موضوع را رعایت کنند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: علاوه بر محرومیت‌های مالی، ممکن است هواداران از حضور در ورزشگاه محروم شوند. برای تیم پرسپولیس در بازی فردا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال و پرسپولیس در مرحله بعد به مصاف هم بروند. اگر پرتاب ترقه یا لیزر انداختن برای هر تیم ایرانی بیفتد، یک پوئن منفی محسوب می‌شود. باز هم از تماشاگران می‌خواهم از استفاده از ترقه، لیزر و مسائلی که سبب جریمه می‌شوند، خودداری کنند.

خطیر که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد، با تمجید از اعضای تیم استقلال تصریح کرد: ان‌شاءالله با تلاش بازیکنان خوب استقلال که گفته‌اند با توان مضاعف بازی می‌کنند، با درایت سرمربی خوب استقلال، حمایت پرشور همه تماشاگران و با عنایت خدا، استقلال امشب پیروز مسابقه خواهد بود و به سلامت از این دور عبور می‌کنیم و ان‌شاءالله ستاره سوم را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلالی‌ها در صورت غلبه بر السد،‌ پاداشی دریافت خواهند کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: مطمئناً این اتفاق می‌افتد. بازیکنان در صورت پیروزی در این دیدار، پاداش‌های خوبی دریافت می‌کنند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد بخشش سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: پس از حضور تاج در تمرین تیم استقلال، هجمه‌ای به وجود آمد که گفتند رئیس فدراسیون پادرمیانی کرده، در حالی که این اتفاق نیفتاده است. مطمئنم تاج نگاه یکسانی به استقلال و پرسپولیس دارد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر را در تماس با کمیته اخلاق به دست بیاورید. تبرئه بازیکنان روز 30 مرداد بوده که به علت تقارن با تعطیلات عید قربان، هفته قبل اعلام نشد.

خطیر تصریح کرد: هجمه‌ای ایجاد شد که همه از استقلال حمایت کردند. این در حالی است که در جلسه‌ای از ما دعوت شد و ما در آن جلسه از این دو بازیکن دفاع کردیم. آقایی و صیادمنش در این جلسه صحبت کردند و قضات مطمئن شدند همان‌طور که ما گفته بودیم، اتفاقی نیفتاده و کمی بزرگنمایی شده است. تنها خبر این موضوع توسط رئیس فدراسیون فوتبال اعلام شد، اما او را به حمایت از یک تیم منتسب کردند.

به گزارش تسنیم ،وی در پاسخ به این پرسش که در سفرش به مالزی و مقر AFC، چه مواردی مطرح شد، اظهار داشت: در مورد مسائل مالی بحث کردیم. با واحد مالی بر سر نحوه دریافت پول، با کمیته انضباطی درباره جرایم و نیز با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای جلساتی داشتیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا خطر محرومیت آبی‌پوشان به دلیل بدهی‌های باشگاه رفع می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در همین راستاست و امیدوارم تا مهلت تعیین شده یعنی 31 آگوست، این اتفاق بیفتد. کمیته‌ای در باشگاه تشکیل شده که کار تسویه حساب با طلبکاران باشگاه را انجام می‌دهد. تا روز گذشته چند بازیکن خوب ما یعنی امیرحسین صادقی، آرش برهانی و آندرانیک تیموریان که من از آنها تشکر می‌کنم، بخش عظیمی از مطالبات خود را با عشق بخشیدند. امیدوارم منابع مالی را تا روز جمعه تأمین، تا مسائل مربوط به مجوز حرفه‌ای را در قسمت مالی حل کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای هر دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس بیفتد.

خطیر در پایان، درخواست خود از تماشاگران را تکرار کرد و گفت: بار دیگر از تماشاگران استقلالی، پرسپولیسی و ایرانی می‌خواهم با حضور خود، از تیم حمایت کرده و از آوردن ترقه و لیزر که منجر به جریمه باشگاه‌ها می‌شود، پرهیز کنند تا بتوانیم با حمایت این تماشاگران، دعای هواداران از گیرنده‌های تلویزیون و عنایت حق، پیروز مسابقه شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید