رامبد جوان: ما هیچ تاثیری در نتایج فینال “خنداننده شو” نداریم

    کد خبر :355370

مجری برنامه خندوانه گفت: همه بچه‌هایی که در “خنداننده شو” حضور پیدا کردند سرمایه‌های این برنامه هستند و به همین دلیل تمامی این دوستان جزوی از ما هستند. شاید هر کدام از ما از اجرای یکی از بچه‌ها خوشمان آمده باشد اما این هیچ تاثیری در نتیجه فینال نخواهد داشت.

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی “خنداونه” درخصوص امکان تاثیر نظر داوران در خصوص برنده نهایی “خنداننده شو” گفت: همه بچه‌هایی که در “خنداننده شو” حضور پیدا کردند سرمایه‌های این برنامه هستند و به همین دلیل تمامی این دوستان جزوی از ما هستند. شاید هر کدام از ما از اجرای یکی از بچه‌ها خوشمان آمده باشد اما این هیچ تاثیری در نتیجه فینال نخواهد داشت.

وی با تاکید بر امانت داری خندوانه درخصوص آراء مردمی افزود: آنچه واضح و مسلم است این است که آراء مردم در خنداننده شو کاملاً محفوظ است و یکی از مهمترین دلایل آراء میلیونی مردم به این برنامه به این دلیل است که مردم می‌دانند ما هیچ دخل و تصرفی در آراء انجام نمی دهیم و به همین دلیل به ما اعتماد دارند.

کارگردان فیلم “نگار” در همین راستا ادامه داد: واقعاً چه فرقی برای منِ رامبد جوان دارد که کدام اجراگر در خنداننده شو اول شود. از طرفی اگر یار من هم در برنامه اول شود که جایزه‌ای به من نمی‌دهند.

وی درباره حضور پررنگ چهره های هنری در فضای مجازی و اظهار نظر این هنرمندان تصریح کرد: من معتقدم همه آزادند تا هر نظری در مورد برنامه ها دارند ابراز کنند، نه تنها در قبال خندوانه بلکه هر برنامه دیگری که باشد. باید به فکر و افکار تمام آدمها احترام بگذاریم و این یعنی می پذیرم که هر فرد می تواند نظری غیر از نظر من داشته باشد.

کارگردان فیلم “ورود آقایان ممنوع” اظهار نظر افراد در فضای مجازی را عادی دانست و اضافه کرد: من فکر می کنم فضای مجازی هم‌اکنون خودش یک رسانه است و هیچ ایرادی نمی بینم که سلبریتی ها در این فضا نظرات خود را در هر موردی ابراز کنند، حال اینکه پس از ورود به هر مسئله‌ای چقدر از پس این موضوع بر آمده و اصلاً سواد آن را دارند بحثی جداست که مردم در مورد آن تصمیم می گیرند.

جوان در همین رابطه ادامه داد: فردی ممکن است در مورد مطلبی نظر دهد و از پس آن بر آید و فردی هم ممکن است نتواند از پس نظری که داده بر آید. اتفاقاً جذابیت و پرمخاطب بودن فضای مجازی در همین است که افراد متنوع و مختلفی به راحتی در آن ورود پیدا می کنند.

وی درباره حضور خودش در فضای مجازی افزود: من اگر در صفحه مجازی خود نظری می دهم یا کاری را انجام می دهم آن چیزی است که خود من هستم و اگر اضافه بر آن نظری نمی دهم یا کاری نمی کنم به این خاطر است که آن را بلد نیستم و یا سوادش را ندارم.

جوان درباره زمان پخش سری ششم خنداونه خاطرنشان کرد: در نظر داریم فصل ششم خندوانه بعد از ماه صفر روی آنتن برود. در حال حاضر برنامه هایی داریم مبنی بر اینکه در هر برنامه یک متخصص و کارشناس در زمینه های مختلف بیاوریم تا در مورد مسائل مهم و کاربردی جامعه صحبت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید