برپایی کنگره بین المللی میکروب شناسی برای مقابله با تحریم ها

    کد خبر :355157

مشاوران انجمن میکروب شناسی، برپایی نوزدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران را فرصتی برای مقابله با تحریم ها دانست.

به گزارش مهر، دکتر علی زرگران با اشاره به اینکه نوزدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران برای مقابله با تحریم‌ها و فرصتی برای تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان فراهم نموده است،‌ افزود: بازاریابی، تبلیغات و ارائه محصولات ارزشمند این شرکت‌ها در حاشیه این کنگره انجام می‌گیرد.

مسئول هماهنگی و پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان که تولید داخلی و بومی سازی آنها جهت رفع نیازمندی حوزه وسیع سلامت و جهت حمایت و تقویت از اقتصاد ملی امری محتوم و حیاتی است، اظهار داشت:‌ این کنگره با حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مادر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت بهداشت ، سازمان غذا و دارو، انستیتوپاستور، موسسه رازی، نمایندگان مراکز پژوهشی و دانشگاهی مطرح چندین کشور اروپایی و آسیایی همچون کشورهای ایتالیا، فرانسه، فنلاند، انگلیس، استرالیا، پاکستان، عراق و نمایندگان فائو و سازمان بهداشت جهانی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با نوزدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران، کارگاه‌های کاربردی و آموزشی متعددی به مدت سه روز از ۱۳ تا ۱۵ شهریور ۹۷ برگزار خواهد شد و با توجه به تحریم‌ها بر حسب وظیفه حرفه‌ای، ملی و علمی این بینش را داریم و بر این باوریم که برای حمایت از تولیدکنندگان و ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات آنها و همچنین رشد و شکوفایی اقتصادی در کنگره‌ برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌ایم.

زرگران تاکید کرد: از همه تولیدکنندگان به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌کنیم از این کنگره استفاده کرده و جهت بازاریابی، تبلیغات و ارائه محصولات ارزشمند خود به ویژه در حوزه میکروب، علوم آزمایشگاهی، سرطان و عفونت‌ها اقدام کنند.

مشاور انجمن میکروب شناسی ایران خاطرنشان کرد: این کنگره از مهم ترین و بزرگ‌ترین کنگره‌های کشور بوده و فعالیت انجمن علمی میکروب‌شناسی در سطح جهان شناخته شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید