بخش کلاسیک جگوار خودروی برقی تولید خواهد کرد

  • خودرو
  • یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹
    کد خبر :354785

در طراحی این خودرو از المان های کلاسیک استفاده شده است اما پیشرفته ترین تکنولوژی ها در آن دیده می شود.

پارسال جگوار کلاسیک که در آن از پیشرانه ی برقی استفاده شده بود توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حالا جگوار تصمیم گرفته است تا این خودرو را به صورت رسمی طراحی و تولید نماید و قرار است جگوار E-Type کلاسیک برقی تا تابستان 2020 عرضه گردد.

ای تایپ قدیمی در کارخانه ی کلاسیک جگوار واقع در کوونتری انگلستان تولید خواهد شد و حتی دارندگان جگوارهای کلاسیک هم می توانند خودروی خود را به روز رسانی کنند و بر روی آن ها پیشرانه ی برقی نصب کنند.

به احتمال بسیار زیاد خودروهایی که قرار است تولید شوند شباهت بسیاری به مدل مفهومی E-Type Zero خواهند داشت. این مدل از باتری های 40 کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد و بسته به منبع برقی که خودرو را تغذیه می کند 6 تا 7 ساعت به طول می انجامد تا کامل شارژ شود. این جگوار کلاسیک برقی برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون 5.5 ثانیه زمان نیاز دارد که بر اساس گفته ی جگوار از سری اول E-Type سریع تر خواهد بود.

به گزارش پردیس خودرو، پیشرانه ی موجود در مدل کانسپت اجزای بسیاری را از جگوار I-Pace به کار می گیرد اما به گفته ی خودروساز انگلیسی رانندگی با این خودرو بسیار شبیه به همان مدل اصلی E-Type می باشد. تقسیم وزن جلو و عقب ای تایپ تغییری نکرده است و ترمز ها و تعلیق نیز به همین صورت.

علاوه بر خودروی مفهومی گفته شده یک نسخه ی دیگر از E-Type Zero هم در یک گردهمایی خودرویی رونمایی شده بود که در آن از رنگ اصلی این E-Type هم استفاده شده بود و حس کامل کلاسیک را القا می کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید