تعرفه پرمصرف ها تغییر می‌کند

    کد خبر :354359

وزیر نیرو گفت: تعرفه پرمصرف ها قطعاً اصلاح می شود که در نتیجه این اصلاحات، شاهد صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در بخش برق و ۱۲ درصدی در بخش آب هستیم.

به گزارش مهر، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در نشست خبری به مناسبت هفته دولت برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار مهر درباره اصلاح ساختار تعرفه گذاری برق توضیح داد: قطعاً تعرفه پرمصرف ها را تغییر می دهیم. این در حالی است که قصد داریم تعرفه را از زاویه یک شیوه تامین مالی صرف به یک عامل موثر در مدیریت مصرف تبدیل کنیم. به این ترتیب پیش بینی می شود بدمصرف ها که جمعیت آنها اندک اما مصرف آنها بالا است به زمره خوش مصرف ها تغییر کند.

وی تصریح کرد: اقدامات و بررسی های موثری در بخش تعرفه گذاری آب و برق کار شده که در صف تقدیم به هیئت دولت است. به طور کلی بر اساس تعرفه های پیشنهادی، با توجه به مطالعات اقتصادی انجام شده پیش بینی می شود با اصلاح ساختار تعرفه ها ۱۰ درصد با تعرفه های جدید در برق و ۱۲ درصد با تعرفه های جدید در آب شاهد کاهش مصرف باشیم.

به گفته این مقام مسئول: تعهدات شرکت آلمانی زیمنس برای تامین فناوری توربین های کلاس F پابرجاست و آنها به انتقال این فناوری برای توربین های کلاس F متعهد هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید