اتفاق عجیب در فوتبال ایتالیا؛ سری B با ۱۹ تیم آغاز شد!

  • ورزشی
  • شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۷
    کد خبر :354125

اتفاقی که با وجود پیش‌بینی‌های صورت گرفته رخ دادنش بعید به نظر می‌رسید در فوتبال کالچو به حقیقت پیوست.

فصل 19-2018 دسته دوم فوتبال باشگاهی ایتالیا موسوم به سری B شب گذشته (جمعه) آغاز شد اما با 19 تیم!

تابستان امسال برای فوتبال ایتالیا فصل پرحاشیه‌ای بود اما نه فقط در دسته اول فوتبال این کشور بلکه در دسته دوم آن جایی که سه تیم باری، چزنا و آولینو اعلام ورشکستگی کردند و نتوانستند نام‌شان را برای حضور در فصل جدید ثبت کنند. با وجود تلاش فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جلوگیری از کاهش تیم‌های سری B از 22 تیم به 20 تیم در فصل جدید، باشگاه‌های حاضر در این لیگ، در حرکت هماهنگ مانع از این اقدام فدراسیون شدند که گویا فرماندهی این جنبش برعهده کلودیو لوتیتو تیم سالرنیتانا و لاتزیو در سری A بوده است.

به این ترتیب فصل جدید دسته دوم فوتبال ایتالیا با حضور 19 تیم آغاز شد که به دلیل زوج نبودن تعداد تیم‌ها، هر هفته یک تیم استراحت خواهد داشت و در هفته اول هم تیم لیورنو استراحت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، در بازی افتتاحیه که با وجود تهدیدات فراوانی در خصوص احتمال اعتصاب بازیکنان برگزار شد، فصل جدید سری B برشا میزبان پروجای تحت هدایت آلساندرو نستا، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و میلان بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. برشا با گلزنی دیمیتری بیسولی در دقیقه 43 پیش افتاد اما با اخراج یکی از بازیکنانش در دقیقه 69 به دردسر افتاد. در نهایت اعلام یک پنالتی به سود پروجا در دقایق تلف شده نیمه دوم، شاگردان نستا را از شکست در اولین بازی‌شان نجات داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید