حمله اصولگرایان به کیانیان؛ فتنه‌گر، بی‌ ادب و…

    کد خبر :353945

اظهارات کیانیان در مراسم تشییع دُری انتقادات رسانه های اصولگرا را در پی داشته، انتقاداتی که تقریبا به فحاشی رسیده است

رضا کیانیان در تشییع پیکر سیدضیاءالدین دری که چند روز پیش برگزار شده بود، گفته بود: «چهل سال از انقلاب می‌گذرد. ما یک روز خوش دیدیم؟ هر روز یک بحران است، هر روز یک داستان است.

هر روز یک اتفاق است. هر روز جوری است که حالمان بد می‌شود و فکر می‌کنیم خوب خدا را شکر از این بدتر نمی‌شود ولی بعد از این هم بدتر می‌شود. متاسفم برای خودمان ما مردم بدی نیستیم. چرا نباید یک روز خوش ببینیم چرا نباید به آینده امیدوار باشیم»

اظهاراتی که انتقادات رسانه های اصولگرا را به دنبال داشته:

روزنامه جوان: سیاست زدگی، کیانیان را بی ادب کرده است

روزنامه جوان در باره اظهارات کیانیان نوشت: بازيگر مشهور حرمت مراسم و صاحب عزا را نگه نمي‌دارد و با سوءاستفاده از فرصتي كه به او داده شده حرف هايي بي‌ربط بر زبان مي‌راند.

حرف‌هاي رضا كيانيان در مراسم تشييع مرحوم دري به رفتار قماربازي مي‌ماند كه وقتي همه چيز را به زعم خود باخته مي‌بيند با لگد به زير ميز مي‌زند و قصد خراب كردن بازي را دارد. اگر وضعيت معيشتي مردم روز به روز بدتر مي‌شود دليلش اين است كه آقاي سلبريتي و دوستان به مردم وعده دادند در صورت رأي دادن به دولت روحاني، برجام براي آنها معجزه مي‌كند اما حالا كه معلوم شده آن امامزاده‌اي كه به آن ارجاع مي‌دادند نه تنها شفا نمي‌دهد بلكه كور هم مي‌كند تازه يك چيزي هم طلبكار شده‌اند.

دريغ… كه سياست‌زدگي و افراط‌گرايي حداقل‌هاي ادب و نزاكت را نيز قرباني مي‌كند.

کیهان به رضا کیانیان: فتنه‌گر، بی‌سواد و بی‌بصیرت!

روزنامه کیهان نیز در واکنش به این انتقاد های کیانیان نوشت: کیانیان در واقع در یک سیاه‌نمایی آشکار و با نفی پیروزی‌های ملت و ثمرات انقلاب اسلامی، انقلاب را به دلیل صیانت از هویت ملی و دینی و حراست از استقلال کشور هدف حمله قرار داد!

در پی این اقدام گستاخانه، برخی از کاربران عکسی از کیانیان را با دو تن از فتنه‌گران سال 88 منتشر کردند تا ماهیت و وابستگی‌های وی مشخص شود.

برخی نیز با انتشارکلیپی، وی را نسبت به انقلاب نمک‌نشناس معرفی کردند.

عده‌ای نیز کیانیان و امثال وی را که با بی‌سوادی سیاسی و بی‌بصیرتی مردم را تشویق به رای دادن به حسن روحانی کردند؛ مسبب وضع موجود اقتصادی توصیف نمودند.

طنز تلخ ماجرا آنجاست كه كيانيان اعتراف مي‌كند سه سال مرحوم دري را نديده است، يعني حتي در دوره طولاني حدود دوماهه‌اي كه استاد در بيمارستان به سر مي‌برد هم آقاي بازيگر حاضر نشده يك ساعت از وقت گرانبهاي خود بزند و به عيادت كارگردان كلاه پهلوي برود كه لابد خدايي نكرده اين عمل از سوي رسانه‌هاي مدعي اصلاحات و شبكه ملكه به عنوان عيادت از كارگردان حكومتي تلقي نشده و خدايي نكرده بيش از اين بيكاري نصيب آقاي بازيگر نشود.

اي كاش رضا كيانيان به پيشنهاد شبكه جم پاسخ مثبت مي‌داد و براي اينكه روز خوش را تجربه كند به آنجا مي‌رفت و ما هم خوشي او را مي‌ديديم و خوشحال مي‌شديم چون واقعا خوبيت ندارد كه سلبريتي‌هاي كشور تا اين اندازه ناخوش باشند. اين اندازه دورويي و ژست مردمي گرفتن و اشك تمساح ريختن واقعاً هنرمندي مي‌خواهد.

پس تقصير شما نيست كه به وقت حيات به ديدار بزرگ‌ترتان نرفتيد و در دوره بيماري هم حاضر نشديد برويد. تقصير انقلاب است كه شما به بديهي‌ترين و پيش‌پاافتاده‌ترين رفتارهاي انساني و شهروندي‌تان هم معرفت نداريد. اصلاً همه چيز تقصير انقلاب است و شما خيلي خوب هستيد و از هر عيب و ايرادي مبراييد!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مصطفی قدوسی گفت:

    با تشکر از شما. تعریف اخلاق و ارزشاش یه چیز دیگه است اونی نیست که تو ایران ترویج میشه. ما کاری به اروپا و امریکا نداریم تو مغولستان افریقا و… تعریفش چیز دیگه است

دیدگاهتان را بنویسید