سرمربی تیم ملی تیر و کمان: تمرکزمان را از دست دادیم

  • ورزشی
  • جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷
    کد خبر :353682

سرمربی تیم ملی تیر و کمان میکس کامپوند گفت: شرایط هوا عوض شد و تمرکز ملی پوشان به هم ریخت.

به گزارش مهر از اندونزی، پاک زاده سرمربی تیم میکس کامپوند هم بعد از اینکه شاگردانش از رسیدن به مرحله فینال بازماندند گفت: همانطور که دیدید بچه های توانستند تیم قدر تمند هند را شکست دهند اما در مرحله نیمه نهایی یکدفعه هوا عوض شد و یک تیر اشتباهی به فیس کاغذی کناری خورد و همین تمرکز بچه ها را به هم ریخت. خواست خدا بود که برویم برای برنز.

پاک زاده در ادامه در مورد حریف این تیم که سنگاپور است اینطور گفت:سنگاپور هم حریف قدرتمندی است و ما هم نباید هیچ کدام از حریفان خود را دست کم بگیریم .باید با تلاش و همت بچه ها این حریف را از پیش رو برداشته و بتوانیم نشان برنز را از آن خود کنیم.

فرشته قربانی در خاتمه مسابقه نیمه نهایی میکس کامپوند اظهار داشت: مسابقات را امروز به خوبی شروع کردیم و حریفان قدرتمندی چون ژاپن و هند را شکست دادیم.

وی افزود: در نیمه نهایی لحظاتی تمرکز خود را از دست دادیم و همین سبب شد عقب بیفتیم. این مسایل در تیر و کمان اتفاق می افتد و ما هم دیگر موفق نشدیم فاصله را جبران کنیم.

قربانی در خاتمه گفت: تلاش می کنیم در ادامه بهتر کار کنیم و فردا با برتری مقابل سنگاپور عنوان سوم بازیها را تقدیم مردم کشورمان کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید